65" Ultra HD OLED televiisor LG OLED65C8 890610814

65" Ultra HD OLED televiisor LG OLED65C8 890610814 LG

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1889 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

LG OLED65C8. Ekraani diagonaal: 165,1 cm (65"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: OLED-ekraan, Ekraani kuju: Lame. Nutiteleri funktsioon. Kuvasuhe: 16:9. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-S2,DVB-T2 HD. WiFi, Ethernet LAN. Kaal: 21 kg. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Analoog ja digitaal

DVB-C,DVB-S2,DVB-T2 HD

Jah

4.2

Jah

Jah

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

Jah

Jah

HEVC,VP9

AAC,AC3,AC4,DTS,EAC3,HE-AAC,MP2,MP3,PCM,WMA

Jah

Jah

2000 lehekülge

4

Ei

1

Jah

Jah

Jah

1

1.4

SimpLink

Ei

1

3

Jah

Vahelduvvool

Ei

Jah

Jah

Jah

Hg (elavhõbe), Pb (plii)

Must

Jah

2

20 W

Jah

20 W

Dolby Atmos

Jah

Clear Voice III

4K Ultra HD

OLED-ekraan

Lame

16:9

164 cm

65

3840 x 2160

4,0

Jah

Jah

LG Content Store

Web OS

Jah

True Cinema

Jah

Jah

Jah

34

Saksa keel, Inglise keel

Jah

Jah

Jah

Jah

300 x 200 mm

Jah

150 W

0,5 W

50 - 60 Hz

220 - 240 V

208 kWh

A

Jah

Jah

144.9cm

23cm

88.1cm

25.4kg

21kg

83.1cm

4.7cm

144.9cm

20.7cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.