32" FULL HD LEC LCD-televiisor PHILIPS 32PFT5603/12 890440501

32" FULL HD LEC LCD-televiisor PHILIPS 32PFT5603/12 890440501 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
199 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Philips 32PFT5603/12. Ekraani diagonaal: 81,3 cm (32"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit, HD tüüp: Full HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani kuju: Lame, Kuvasuhe: 4:3,16:9. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-T,DVB-T2. Kaal: 4,9 kg. Toote värv: Valge

Spetsifikatsioonid

Karp

13.4cm

Ei

Jah

Jah

1

1

2

IEC

Jah

1

Ei

1

1

72.65cm

18.325cm

44.94cm

5.04kg

4.9kg

42.536cm

8.18cm

72.65cm

DVB-C,DVB-T,DVB-T2

Analoog ja digitaal

NTSC,PAL,SECAM

Jah

8 päev(a)

Jah

Jah

Jah

Automaatne uuenduste viisard, USB

Jah

65 protsenti

Jah

Hg (elavhõbe)

Valge

4:3,16:9

4:3,16:9

Full HD

LED

Lame

1920 x 1080 (HD 1080)

80 cm

32

1920 x 1080

Jah

Jah

100 x 100 mm

Jah

Jah

2

Jah

Vahelduvvool

Jah

AAA

Hüpertekst

Jah

BMP,GIF,JPEG,PNG

ASS,SMI,SRT,SSA,SUB,TXT

AAC,MP3,WAV,WMA

Jah

AVC,AVI,H.264,H.265,HEVC,MKV,MPEG1,MPEG2,MPEG4,VC-1,WMV9

Philips Pixel Plus HD

1000 lehekülge

0,5 W

35 W

0,3 W

52 kWh

A

Jah

Jah

16 W

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.