49" UHD LED LCD-televiisor PHILIPS 49PUS8303/12 890504142

49" UHD LED LCD-televiisor PHILIPS 49PUS8303/12 890504142 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
756 €
809 €
Säästad 53,00 €
-7%
Allahindlus kehtib 28.06.2019 - 31.07.2019



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Philips 49PUS8303/12. Ekraani diagonaal: 124,5 cm (49"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani kuju: Lame. Nutiteleri funktsioon. Kuvasuhe: 16:9. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-S,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2,DVB-T2 HD. WiFi, Ethernet LAN. Kaal: 17,3 kg. Toote värv: Hõbe

Spetsifikatsioonid

4K Ultra HD

Ei

LED

Lame

16:9

16:9, Suum

3840 x 2160

30 Hz,60 Hz

123 cm

49

3840 x 2160

Analoog ja digitaal

NTSC,PAL,SECAM

DVB-C,DVB-S,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2,DVB-T2 HD

1 tuuner(id)

Google Music,YouTube

IEC75

Jah

Jah

Jah

Jah

3-poolne

Jah

Jah

Jah

Hüpertekst

Jah

AVI,H.264,HEVC,MKV,MPEG1,MPEG2,MPEG4,VP9,WMV9

AAC,MP3,WAV,WMA,WMA-PRO

BMP,GIF,JPEG,PNG

SMI,SRT,SUB,TXT

Jah

4

1000 lehekülge

Jah

8 päev(a)

Jah

Jah

Jah

Jah

Automaatne uuenduste viisard, Võrk, USB

5 - 35 °C

Jah

Vahelduvvool

Jah

2

Jah

Jah

AA

15cm

Karp

Jah

45 W

DTS

DTS-HD

Jah

Nougat

Jah

Jah

YouTube

16 GB

Android

Jah

Jah

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

Jah

Jah

200 x 200 mm

Micro Dimming Pro

51.721cm

Crystal Clear Sound, Smart Sound

Lounge mode, Adapts to the wall color

Jah

2

4

Ei

1

1

Jah

Jah

Jah

1

1

1

IEC

EasyLink

Ei

1

2

89 W

0,3 W

0,3 W

50 - 60 Hz

220 - 240 V

130 kWh

A

109.84cm

25.14cm

68.31cm

18.9kg

17.3kg

63.67cm

3.821cm

109.84cm

65 protsenti

Jah

Hg (elavhõbe)

Hõbe

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.