Philips 7300 series 50PUS7303/12 LED teler 127 cm (50") 4K Ultra HD Nutiteleri funktsioon WiFi Hõbe 890399255

Philips 7300 series 50PUS7303/12 LED teler 127 cm (50") 4K Ultra HD Nutiteleri funktsioon WiFi Hõbe 890399255

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
609 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Philips 7300 series 50PUS7303/12. Ekraani diagonaal: 127 cm (50"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani kuju: Lame. Nutiteleri funktsioon. Kuvasuhe: 16:9. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-S,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2,DVB-T2 HD. WiFi, Ethernet LAN. Kaal: 12,8 kg. Toote värv: Hõbe

Spetsifikatsioonid

Jah

Nougat

Jah

Jah

YouTube

16 GB

Android

Jah

4

Ei

Jah

Jah

1

IEC

EasyLink

1

1

Jah

1

1

Ei

1

2

0,3 W

0,3 W

78 W

50/60 Hz

220 - 240 V

114 kWh

A

13.6kg

112.84cm

26.631cm

71.76cm

12.8kg

66.3cm

6.82cm

112.84cm

16cm

Karp

78cm

Crystal Clear Sound, Smart Sound

Lounge mode, Adapts to the wall color

1240 x 160 x 800 mm

Jah

2

65 protsenti

Jah

Hg (elavhõbe)

Hõbe

20 W

Jah

DTS

4K Ultra HD

Ei

LED

Lame

16:9

16:9, Suum

126 cm

3840 x 2160

30 Hz,60 Hz

50

3840 x 2160

Analoog ja digitaal

NTSC,PAL,SECAM

DVB-C,DVB-S,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2,DVB-T2 HD

1 tuuner(id)

Jah

Jah

IEEE 802.11n

Jah

200 x 200 mm

Jah

Jah

AVI,H.264,HEVC,MKV,MPEG1,MPEG2,MPEG4,VP9,WMV9

AAC,MP3,WAV,WMA,WMA-PRO

BMP,GIF,JPEG,PNG

Jah

Jah

3-poolne

Hüpertekst

SMI,SRT,SUB,TXT

Jah

Jah

4

1000 lehekülge

Google Music,YouTube

IEC75

Jah

Jah

Jah

8 päev(a)

Jah

Jah

Jah

Automaatne uuenduste viisard, Võrk, USB

Jah

5 - 35 °C

Jah

Jah

2

Vahelduvvool

Jah

Jah

AA

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.