55" Ultra HD PHILIPS The One Android™ SMART Ambilight LED LCD televiisor 55PUS7334/12 890768424

55" Ultra HD PHILIPS The One Android™ SMART Ambilight LED LCD televiisor 55PUS7334/12 890768424 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
699 €
789 €
Säästad 90,00 €
-11%
Allahindlus kehtib 28.05.2020 - 11.06.2020



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Philips 7300 series 55PUS7334/12. Ekraani diagonaal: 139,7 cm (55"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani kuju: Lame. Nutiteleri funktsioon. Resolutsiooni interpolatsiooni tehnoloogia: PMI (Picture Mastering Index) 1700, Loomulik kuvasuhe: 16:9. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-S,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2,DVB-T2 HD. WiFi, Ethernet LAN. Kaal: 16,4 kg. Toote värv: Hõbe

Spetsifikatsioonid

4

Jah

1

1

Jah

1

1

1

Ei

1

2

Jah

Analoog ja digitaal

NTSC,PAL,SECAM

DVB-C,DVB-S,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2,DVB-T2 HD

123.36cm

24cm

74.68cm

18.9kg

16.4kg

72.071cm

7.82cm

123.36cm

Jah

4.2

Jah

Jah

Wi-Fi 4 (802.11n)

Jah

8 päev(a)

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Automaatne uuenduste viisard, Võrk, USB

5 - 35 °C

75cm

Vahelduvvool

Jah

Jah

Jah

2

Jah

AAA

16cm

Karp

4K Ultra HD

LED

Lame

PMI (Picture Mastering Index) 1700

Automaatne, Suum

139 cm

Jah

Ei

55

3840 x 2160

Jah

9

Jah

16 GB

Google Play Store

Android

Jah

Jah

300 x 200 mm

Jah

Jah

Jah

AVI,H.264,H.265,HEVC,MKV,MPEG1,MPEG2,MPEG4,VC-1,VP9,WMV9

AAC,MP3,WAV,WMA,WMA-PRO

BMP,GIF,JPEG,PNG

SMI,SRT,SUB,TXT

Jah

Jah

1000 lehekülge

86 W

0,3 W

50/60 Hz

220 - 240 V

126 kWh

A+

24cm

Google Music,YouTube

Jah

Jah

Hõbe

2

10 W

Dolby Atmos

Jah

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.