70" Ultra HD Android™ Ambilight LED LCD PHILIPS 70PUS7304/12 890793160

70" Ultra HD Android™ Ambilight LED LCD PHILIPS 70PUS7304/12 890793160 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1499 €
Uus Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

4K UHD LED Android TV
koos kolmekülgse Ambilightiga
178 cm (70") Ambilight TV
1700 Pildikvaliteedi indeks
HDR 10+
Pildimootor P5 Perfect

Ambilight. Olge tegevuse keskmes.
Philips Ambilight muudab filmid ja mängud kaasahaaravamaks. Muusikat saadavad valgusefektid. Ja teie ekraan tundub veelgi suurem, kui see tegelikult on. Teleri nurkades asuvad nutikad LED-id kuvavad ekraanil olevaid värve seinadel reaalajas. Pakume teile täiuslikult sobivat ümbritsevat valgust – ja veel ühte põhjust teleri ees olla.

Philipsi mootor P5. Täiuslikkus allikast olenemata.
Philipsi pildimootor P5 Perfect tagab, et pilt on sama suurepärane kui teie lemmiksisu. Üksikasjad on märgatavalt sügavamad. Värvid on erksad ja nahatoonid loomulikud. Kontrast on nii terav, et tunnetate iga detaili. Ja liikumine on nii sujuv, et te ei kaota palli kunagi silmist, olenemata mängu kiirusest.

Dolby Vision ja Dolby Atmos. Kinopilt ja -heli.
Tänu Dolby esmaklassiliste heli- ja videoformaatide toele edastatakse teile tõetruu pildi ja heliga HDR-sisu. Vahet ei ole, kas tegemist on uusima seriaali või Blu-Ray plaadiga – nautige just sellist kontrastsust, heledust ja värve, mida režissöör soovis teile näidata. Ja kuulake avaramat heli, kus on olemas nii selgus, detailsus kui ka sügavus.

Spetsifikatsioonid

30.1 kg

Uus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.