75" Ultra HD 4K LED LCD-televiisor Samsung UE75RU7172UXXH 890760943

75" Ultra HD 4K LED LCD-televiisor Samsung UE75RU7172UXXH 890760943 Samsung

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1339 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Samsung Series 7 РU7172. Ekraani diagonaal: 190,5 cm (75"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani kuju: Lame. Nutiteleri funktsioon. Resolutsiooni interpolatsiooni tehnoloogia: PQI (Picture Quality Index) 1400. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-S2,DVB-T2. WiFi, Ethernet LAN. Energy Star sertifikaat. Kaal: 37 kg. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

4K Ultra HD

LED

Lame

Mega kontrast

PQI (Picture Quality Index) 1400

189 cm

75

3840 x 2160

3

1

1

1

Jah

Jah

1

3

1.4

Anynet+

Ei

2

Vahelduvvool

Jah

TM1240A

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

23.4cm

Karp

125.67cm

Jah

Jah

2

20 W

Jah

Samsung Multiroom Link

Dolby Digital

Dolby Digital Plus

79 protsenti

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

35.61cm

Analoog ja digitaal

DVB-C,DVB-S2,DVB-T2

Jah

168.46cm

35.61cm

105.65cm

37.5kg

37kg

96.64cm

6.01cm

168.46cm

Jah

Film, Naturaalne

Jah

Jah

27

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

0,5 W

50 - 60 Hz

154 W

48,9 W

210 W

Jah

220 - 240 V

214 kWh

A+

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.