65" QLED SAMSUNG QE65Q64RATXXC ,2019 890706728

65" QLED SAMSUNG QE65Q64RATXXC ,2019 890706728 Samsung

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1499 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Samsung QE65Q64RAT. Ekraani diagonaal: 165,1 cm (65"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: QLED, Ekraani kuju: Lame. Nutiteleri funktsioon. WiFi, Ethernet LAN. Kaal: 26 kg. Toote värv: Hõbe

Spetsifikatsioonid

4

Jah

Jah

1

1.4

Jah

HID

Jah

Jah

Jah

Jah

145.61cm

32.28cm

91.7cm

26.4kg

26kg

83.66cm

5.92cm

145.61cm

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

TXT

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

108.65cm

88 protsenti

Jah

Hõbe

Uus

4K Ultra HD

QLED

Lame

50 Hz,60 Hz

Mega kontrast

3860 x 2160

1651 cm

65

3840 x 2160

32.28cm

2 tuuner(id)

2 kanalid

Analoog

Jah

1,5

Jah

Jah

Jah

Jah

Kino, Dünaamiline, Film, Muusika, Naturaalne, PC, Foto

Jah

Jah

Taani, Saksa keel, Hollandi, Inglise keel, Hispaania, Soome, Prantsuse keel, Itaalia, Norra, Poola, Portugali, Vene keel, Rootsi

Jah

Jah

Jah

118 W

50 - 60 Hz

72,9 W

200 W

0,5 W

220 - 240 V

164 kWh

A+

Jah

Jah

17.8cm

Jah

Dolby Digital Plus

Kino, Klassikaline, Mäng, Film, Muusika

2

20 W

Dolby Digital

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.