43" Ultra HD Smart LED televiisor SONY KD43XG8196BAEP 890852020

43" Ultra HD Smart LED televiisor SONY KD43XG8196BAEP 890852020 Sony

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
559 €
669 €
Säästad 110 €
-16%
ElektroonikALE Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Sony KD43XG8196BAEP. Ekraani diagonaal: 109,2 cm (43"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: LCD, Ekraani kuju: Lame, LED tagantvalguse tüüp: Edge-LED. Nutiteleri funktsioon. Resolutsiooni interpolatsiooni tehnoloogia: Motionflow XR 400 Hz, Kuvasuhe: 16:9. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-T,DVB-T2. WiFi, Ethernet LAN. Kaal: 9,6 kg. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

4K Ultra HD

Ei

Lame

LCD

Motionflow XR 400 Hz

16:9

Edge-LED

480i,480p,576i,576p,720p,1080i,1080p

3840 x 2160

30 Hz,50 Hz,60 Hz

43

3840 x 2160

Jah

4.1

HID,HOGP,SPP

Jah

Vewd

Jah

Jah

802.11a,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n),Wi-Fi 5 (802.11ac)

Vahelduvvool

Jah

Jah

Jah

1

Jah

1

1

4

1

1

Jah

Jah

1

Jah

Ei

1

3

Animatsioon, Kino, Tavaline, Mäng, Graphics, Foto, Standard, Ere

Jah

Jah

Jah

76 protsenti

Must

Jah

2

10 W

DTS,Dolby Digital

DTS Premium Sound,Dolby Digital,Dolby Digital Plus

Klassikaline, Muusika, Sport, Standard

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

FAT16,FAT32,NTFS,exFAT

1000 lehekülge

Analoog ja digitaal

VHF

DVB-C,DVB-T,DVB-T2

1 tuuner(id)

Jah

1

1

UHF

0,5 W

69 W

50 Hz

Jah

220 - 240 V

96 kWh

A

Jah

Jah

Jah

Android

Jah

63.5cm

97cm

26.2cm

63cm

10.2kg

9.6kg

57cm

5.7cm

97cm

14.1cm

Karp

Jah

100 x 200 mm

Jah

Ei

Ei

Ei

ElektroonikALE, Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.