Sony KD49XE7005 49" (123 cm), Smart TV, UHD 4K, 3840 x 2160 pixels, Wi-Fi, DVB-T2 890154405

Sony KD49XE7005 49" (123 cm), Smart TV, UHD 4K, 3840 x 2160 pixels, Wi-Fi, DVB-T2 890154405

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
689 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Sony KD49XE7005. Ekraani diagonaal: 124,5 cm (49"), HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-S2,DVB-T2. RMS-nimivõimsus: 20 W. Brauseritugi: Opera. Toote värv: Must, Hõbe

Spetsifikatsioonid

4K Ultra HD

Ei

LED

Motionflow XR

Lame

200 Hz

123 cm

49

3840 x 2160

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Opera

Ei

Jah

0,5 W

83 W

120 W

121 kWh

A

16cm

Jah

Must, Hõbe

Jah

2

20 W

Jah

110.2cm

25.2cm

69.4cm

10kg

11.4kg

64.6cm

7cm

110.2cm

DVB-C,DVB-S2,DVB-T2

Jah

Jah

Jah

1000 lehekülge

3

Ei

Jah

Jah

Jah

Ei

1

3

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

200 x 200 mm

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.