Sony KD65XE7096 65" (165 cm), Smart TV, UHD 4K, 3840 × 2160 pixels, Wi-Fi, DVB-T 890154396

Sony KD65XE7096 65" (165 cm), Smart TV, UHD 4K, 3840 × 2160 pixels, Wi-Fi, DVB-T 890154396

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1679 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Sony KD-65XE7096. Ekraani diagonaal: 163,8 cm (64.5"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani kuju: Lame, LED tagantvalguse tüüp: Edge-LED. Nutiteleri funktsioon. Resolutsiooni interpolatsiooni sagedus: 400 Hz, Resolutsiooni interpolatsiooni tehnoloogia: Motionflow XR, Kuvasuhe: 16:9. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-S,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2. WiFi, Ethernet LAN. Kaal: 20,9 kg. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

4K Ultra HD

Motionflow XR

LED

400 Hz

3840 x 2160,4096 x 2160

Edge-LED

Ei

16:9

163,9 cm

480i,480p,576i,576p,720p,1080i,1080p

Lame

64.5

3840 x 2160

Analoog ja digitaal

DVB-C,DVB-S,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2

Jah

Jah

BOS, Kass, CRO, CZE, Saksa keel, Hollandi, Inglise keel, Hispaania, EST, Prantsuse keel, GRE, HUN, Itaalia, LAT, LIT, MAC, NOR, POL, Portugali, Rumm, SER, SLK, SLV, SWE, TUR, UKR

Kino, Tavaline, Mäng, Graphics, Foto, Sport, Standard

110 W

50/60 Hz

0,5 W

172 W

220 - 240 V

161 kWh

A+

145.4cm

26.6cm

22kg

20.9kg

84cm

4.4cm

145.4cm

19.6cm

1

Jah

Film, Muusika, Sport, Standard

DTS,Dolby Digital

Jah

Dolby Digital Plus,Dolby Digital Pulse

2

20 W

Jah

Jah

Linux

Jah

50.9cm

Frame Dimming

Jah

Jah

Jah

Jah

AVCHD,AVI,MKV,MP4,MPEG1,MPEG2-PS,MPEG2-TS,WMV9

MP3,WMA

MJPEG

Jah

FAT16,FAT32,NTFS

Jah

Jah

Jah

3

Jah

1

1

1

3

Jah

Jah

300 x 300 mm

Jah

Opera

Jah

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

Vahelduvvool

Jah

Jah

Jah

Jah

2017

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.