Sony KDL-32RE400 32" HD Nutiteleri funktsioon Must LED teler 890233276

Sony KDL-32RE400 32" HD Nutiteleri funktsioon Must LED teler 890233276

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
359 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

HD

Ei

LED

Lame

16:9

Motionflow XR 400 Hz

Edge-LED

480i,480p,576i,576p,720p,1080i,1080p

30 Hz,50 Hz,60 Hz

80 cm

32

1366 x 768

Analoog ja digitaal

PAL I,SECAM B/G,SECAM D/K

1 tuuner(id)

DVB-C,DVB-T

UHF, VHF

Linux

Jah

Ei

Jah

100 x 200 mm

1.4

2

1

Jah

Jah

Ei

Jah

1

1

1

2

Jah

Vahelduvvool

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

32.9cm

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

4 GB

AVCHD,AVI,MKV,MP4,MPEG1,MPEG2-PS,MPEG2-TS,WEBM,WMV9,XVID

MP3,WAV,WMA

JPEG XR

HEVC

Sony Dynamic Contrast Enhancer,Sony X-Reality PRO

FAT16,FAT32,NTFS

Kino, Tavaline, Mäng, Graphics, Foto, Sport, Standard, Ere

Jah

BUL, CAT, Tšehhi keel, Taani, Saksa keel, Hollandi, Inglise keel, Hispaania, EST, Soome, Prantsuse keel, Kreeka keel, HEB, Ungari keel, Itaalia, KAZ, LAV, LIT, Norra, Poola, Portugali, Rumm, Vene keel, SER, SLK, Sloveenia keel, Rootsi, Türgi keel, Ukraina

Jah

Jah

60 W

Jah

41 W

0,5 W

50 Hz

220 - 240 V

60 kWh

73.1cm

18.7cm

49cm

6.2kg

5.8kg

44.2cm

7cm

73.1cm

15.6cm

68 protsenti

Must

DTS,Dolby Digital

Muusika, Sport, Standard

Jah

10 W

DTS TruSurround,Dolby Digital Plus,Dolby Digital Pulse

2

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.