Sony KDL-40WE660 40" Full HD Nutiteleri funktsioon WiFi Must LED teler 890233285

Sony KDL-40WE660 40" Full HD Nutiteleri funktsioon WiFi Must LED teler 890233285

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
459 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Sony KDL-40WE660. Ekraani diagonaal: 101,6 cm (40"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit, HD tüüp: Full HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani kuju: Lame, LED tagantvalguse tüüp: Edge-LED. Nutiteleri funktsioon. Resolutsiooni interpolatsiooni tehnoloogia: Motionflow XR 400 Hz. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-T. WiFi, Ethernet LAN. Kaal: 8,1 kg. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

91cm

20.8cm

59.1cm

8.7kg

8.1kg

54.3cm

7cm

91cm

64.6cm

Jah

Opera TV Store

Linux

Jah

Kino, Tavaline, Mäng, Graphics, Foto, Sport, Standard, Ere

Jah

BUL, CAT, Czech, Taani, Saksa keel, Hollandi, Inglise keel, Hispaania, EST, Soome, Prantsuse keel, Greek, HEB, Hungarian, Itaalia, LAV, Norra, Poola, Portugali, Rumm, Vene keel, SER, SLK, Slovenian, Rootsi, Turkish, Ukrainian

Jah

Jah

JPEG XR

Jah

Jah

Jah

AVCHD,AVI,MKV,MP4,MPEG1,MPEG2-PS,MPEG2-TS,WEBM,WMV9,XVID

MP3,WAV,WMA

HEVC

Sony Dynamic Contrast Enhancer,Sony X-Reality PRO

Jah

Jah

4 GB

FAT16,FAT32,NTFS

48 W

0,5 W

60 W

50 Hz

Jah

220 - 240 V

70 kWh

15.6cm

Jah

Jah

Vahelduvvool

Jah

Jah

Jah

2

1

Jah

Jah

1

1

1.4

Ei

1

1

2

PAL I,SECAM B/G,SECAM D/K

Analoog ja digitaal

DVB-C,DVB-T

UHF, VHF

Jah

100 x 200 mm

Ei

LED

Lame

Motionflow XR 400 Hz

Edge-LED

480i,480p,576i,576p,720p,1080i,1080p

30 Hz,50 Hz,60 Hz

101,4 cm

Full HD

40

1920 x 1080

Jah

Jah

Opera

Ei

Jah

Jah

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

Must

Jah

2

10 W

DTS,Dolby Digital

DTS TruSurround,Dolby Digital Plus,Dolby Digital Pulse

Muusika, Sport, Standard

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.