50" UHD Smart LED teler LG, 50UK6300MLB 890463439

50" UHD Smart LED teler LG, 50UK6300MLB 890463439

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
429 €
599€
Säästad 170€
-28%
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kõrge eraldusvõime tagab eriti terava pildi
Püsiv pilt iga nurga all.
Autentse pildi süda
4K aktiivne HDR elutruude kaadrite jaoks
Mitu kanalit toovad kaasahaarava heliefekti
Kõrgetasemeline, seest ja väljast

Spetsifikatsioonid

4K Ultra HD

Ei

LED

Lame

16:9

TruMotion 100 Hz

Direct-LED BLU

2160p

3840 x 2160

126 cm

Jah

50

3840 x 2160

Jah

4.0

Jah

Jah

Jah

LG Content Store

Web OS

Jah

Jah

200 x 200 mm

Jah

Jah

Jah

4

2000 lehekülge

Jah

113.3cm

23.1cm

72.3cm

10.8kg

10.6kg

66.3cm

8.791cm

113.3cm

16.2cm

Jah

2

20 W

DTS

Clear Voice III

Analoog ja digitaal

DVB-C,DVB-S2,DVB-T2

Jah

Jah

4.2

Jah

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11ac

3

Ei

1

1

1

Jah

Jah

1

2

1.4

SimpLink

Ei

2

Jah

Jah

36

Jah

89 W

0,5 W

50/60 Hz

Jah

100 - 240 V

123 kWh

A

Vahelduvvool

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

65 protsenti

Must, Hall

Uus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
  • Kiirväljastus
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.