LG 55SK8100PLA 55" 4K Ultra HD Nutiteleri funktsioon WiFi Must LED teler 890582532

LG 55SK8100PLA 55" 4K Ultra HD Nutiteleri funktsioon WiFi Must LED teler 890582532 LG

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
755 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

LG 55SK8100PLA. Ekraani diagonaal: 139,7 cm (55"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: LED, Ekraani kuju: Lame, LED tagantvalguse tüüp: Edge-LED. Nutiteleri funktsioon. Resolutsiooni interpolatsiooni tehnoloogia: TruMotion 50 Hz, Kuvasuhe: 16:9. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2. WiFi, Ethernet LAN. Kaal: 16,1 kg. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Ei

4K Ultra HD

LED

TruMotion 50 Hz

Edge-LED

4:3, 16:9, Automaatne

1920 x 1080 (HD 1080),3840 x 2160

10 bitti

50 Hz

Lame

16:9

139 cm

Jah

1080p,2160p

55

3840 x 2160

PAL,SECAM

Analoog ja digitaal

DVB-C,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2

Jah

S Band, UHF, VHF

Jah

Jah

4.2

Jah

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11ac

Jah

AAC,AC3,DTS,EAC3,HE-AAC,MP2,MP3,PCM,WMA,apt-X

4

Jah

Jah

Jah

HEVC

Jah

0,5 W

88 W

50/60 Hz

100 - 240 V

122 kWh

A+

20.7cm

Karp

Must

Dolby Atmos

2

20 W

DTS

Jah

Jah

4.0

Jah

Jah

Jah

Amazon Prime Video,NetFlix

2,1

Web OS

Jah

Jah

Jah

2

SimpLink

4

1

Jah

1

1.4

1

Jah

Ei

1

3

300 x 300 mm

Jah

Jah

Jah

Jah

8 päev(a)

36

Jah

Jah

Jah

Jah

0 - 40 °C

-20 - 60 °C

0 - 80 protsenti

0 - 85 protsenti

123.7cm

24.84cm

79.4cm

17.6kg

16.1kg

72.1cm

6.33cm

123.7cm

Jah

Jah

MR18

Jah

Jah

Jah

AA

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele väljastuspunkti, Smarteni Logistikakeskusesse
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.