55" Ultra HD LED LCD televiisor LG 55UM7610PLB 890788569

55" Ultra HD LED LCD televiisor LG 55UM7610PLB 890788569 LG

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
750 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

LG 55UM7610PLB. Ekraani diagonaal: 139,7 cm (55"), Ekraani resolutsioon: 3840 x 2160 pikslit, HD tüüp: 4K Ultra HD, Ekraani tehnoloogia: Direct-LED, Ekraani kuju: Lame. Nutiteleri funktsioon. Kuvasuhe: 16:9. Digitaalsignaali formaadisüsteem: DVB-C,DVB-S2,DVB-T2. WiFi, Ethernet LAN. Kaal: 16,1 kg. Toote värv: Must, Hõbe

Spetsifikatsioonid

Jah

300 x 300 mm

4

Ei

1

1

1

Jah

Jah

2.0

Jah

1

2

F, IEC

1.4

Ei

2

115 W

0,5 W

160 kWh

A

123.4cm

26cm

78.4cm

17.1kg

16.1kg

71.7cm

8.4cm

123.4cm

Jah

Jah

MR19

20.7cm

Karp

Must, Hõbe

4K Ultra HD

Ei

Direct-LED

Lame

16:9

Jah

55

3840 x 2160

Digitaalne

Ei ole toetatud

DVB-C,DVB-S2,DVB-T2

Jah

Jah

Jah

Jah

Amazon Prime Video,Catch-up TV,Mediaset Play,NetFlix,YouTube

Spotify

LG Content Store

Web OS

Jah

Google Home

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

H.265,HEVC

AAC,AC3,AC4,DTS,EAC3,HE-AAC,MP2,MP3,PCM,WMA

Jah

Jah

20 W

DTS,Dolby Digital

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.