Lexar mälukaart SDXC 64GB Pro 667x U3 V30 100MB/s 890769830

Lexar mälukaart SDXC 64GB Pro 667x U3 V30 100MB/s 890769830

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
39,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lexar Professional seeria 667× SDXC UHS-I mälukaart võimaldab kiiresti tabada ja arvutisse kanda kvaliteetseid fotosid ning 1080p FullHD, 3D ja 4K videosid – seda kõike tänu 100 MB/s lugemiskiirusele. Vaata, kuidas failid mälukaardilt arvutisse vuhisevad ja näed, kuidas ajakulu arvuti taga hoobilt väheneb – Sul jääb rohkem aega pildistamiseks ja videote üles võtmiseks.

Usaldusväärne kiirus
Lexar pakub kiiret ja kvaliteetset jõudlust, mida saad usalda. Ole Sa professionaalne fotograaf, videograaf või asjaarmastaja – Lexaril on olemas kõik, mida vajad. Tänu UHS-I tehnoloogiale pakub Professional SDXC 64 GB märkimisväärset 100 MB/s lugemiskiirust.

Kvaliteetsed fotod ja suuremahulised videod
Sõltumata sellest, kas kasutad peegelkaamerat, HD videokaamerat või 3D kaamerat, Professional SDHC mälukaardiga on Sinu jaoks avatud kõik uksed – suured fotod ja silmipaitavalt selged 1080p FullHD, 3D ja 4K videod.

Kiirem tööprotsess – rohkem aega
Tänu kaardi kiirele jõudlusele näed, kuidas kulub vähem aega mälukaardi järele ootamisele ja arvuti taga istumisele ning jääb rohkem aega reaalselt fotode tabamiseks ja videote salvestamiseks.

Järjepidevalt testitud
Kõik Lexari tooted läbivad ulatusliku testimisprotsessi, millega tagatakse mälukaardi töökindlus, kvaliteet, ühilduvus ning usaldusväärsus.

Spetsifikatsioonid

32 × 24 × 2,1 mm

64 GB

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.