Elari SmartDrive 16GB USB 3.0 to MFI Lightning Flash Memory Drive with Sync App Metal Silver 890427311

Elari SmartDrive 16GB USB 3.0 to MFI Lightning Flash Memory Drive with Sync App Metal Silver 890427311

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
25,45 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Producer: Elari  Product code: ESLD16 http://elari.net/product/smartdrive-usb3/ Connection: USB: 3.0 Connection with device: Apple Lightning 8pin Capacity: 16GB Color: Silver Material: Metal Compact and elegant flash memory for iOS/Mac/PC is now even faster! Thanks to new technologies in data transfer, Elari SmartDrive USB 3.0 you can now store, play video, music, view photos, and transfer any files between iOS devises and Mac/PC computers with no need for conversion or iTunes. Multi-functional USB 3.0 port, miniature size, folding metal framework, convenient multi-functional USB 3.0  port and the best intuitive iOS app make Elari SmartDrive USB 3.0 a number one accessory that can solve all storage problems on your i-device. Take photos and videos with no worries of running out of storage! Use the convenient USB 3.0/Type-C port for connecting to PC (you can connect with all sided of the flash drive) Transfer photos, videos, and other files between iOS devises (iPhone 5 and later models, iPad) and USB-devices Store and play video, music, audiobooks directly from Elari SmartDrive Type-C View documents (PDF, DOC, HTML, XLS, PPT, TXT, RTF, Numbers, Pages) and transfer apps Elari SmartDrive Type-C is compatible with iOS 9 and later and all Windows and MacOS versions Best in its class intuitive free Elari SmartDrive app, available at the AppStore 16/32/64/128 GB *(EU Blister) - Packed in Original Manufacturers Blister Package Manufacturers warranty: 12 months

Spetsifikatsioonid

hõbedane

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.