Silicon Power väline kõvaketas Armor A30 1TB, must 900500557

Silicon Power väline kõvaketas Armor A30 1TB, must 900500557

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
74,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Põrutuskindel ning kriimustuskindel korpus
Armor A30 on tehtud põrutuskindlast silica gel materjalist nii seest kui väljast, andes selle korpusele esmaklassilise vastupidavuse põrutuste vastu. Lisaks vastab Silicon Power A30 kõvaketas MIL-STD-810G (kukkumistest) standartile - seade peab vastu ka suuremale väärkohtlemisele.
Korpus on disainitud niimoodi, et see oleks ka kriimustuskindel - igapäevasel kasutusel ei muutu seade kriimumagnetiks.



Mugav kaabli hoidmine
Armor A30 korpuses on kohad USB kaabli kinnitamiseks ning tänu sellele saab kaabli panna transpordi ajaks seadme ümber. Geniaalne disain, mis teeb igapäevase kaasas kandmise ning kasutamise mugavaks.


Ülikiire andmeedastus
Armor A30 kõvaketta kiire lugemine ning kirjutamine kombineeritud USB 3.0 liidesega annab kasutajale kuni 5Gb/s andmeedastuse, mis on kuni 10× kiirem kui USB 2.0 ühendus. Sellega säästad enda aega, kui kopeerid tihti mahukaid faile.


SuperSpeed USB 3.0 ühendusega, ühilduv ka USB 2.0 versiooniga
Vastab MIL-STD 810G meetod 516.6 protseduur IV (kukkumistest) standartile, kuni 122cm kõrguselt kukkumine.
Mugav kaabli kandmise disain
Minimaalne põrutus seadmes olevale kõvakettale.






Andmeedastuskiirus: kuni 5 Gb/s (USB 3.0; kuni 480 Mb/s (USB 2.0)
Toetatud operatsioonisüsteemid: Windows 8/7/Vista/XP/2000, Linux 2.6.31 või uuem, Mac OS 10.5 või uuem (töötab ainult USB 2.0 režiimis)
Töötemperatuur: 5℃~ 55℃
Säilitustemperatuur: -40℃~ 70℃
Kolm aastat tootja garantiid

Spetsifikatsioonid

must

0.205 kg

13.4 cm

1.8 cm

8.7 cm

1 TB

1 TB

1 TB

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.