Silicon Power väline kõvaketas Diamond D03 1TB, must 900500566

Silicon Power väline kõvaketas Diamond D03 1TB, must 900500566 Silicon Power

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
69,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

SuperSpeed USB 3.0 ühendusega, ühilduv ka USB 2.0 versiooniga
Vastupidav ning kriimukindel ümbris
Lihtne kasutada - ei vaja eraldi toiteadapterit
Energiasäästurežiim
LED olekutuli
Silicon Power Widget allalaadimine tootja kodulehelt - võimalus kasutada seitset erinevat varundus- ja turvafunktsiooni (sealhulgas 256-bitine AES failide ja kataloogide krüpteering)
Ühilduvus: Windows 2000 või uuem, Linux 2.6.31 või uuem, MacOS 10.5 või uuem (ainult USB 2.0 toega hetkel)

Kompaktne korpus ning väike kaal
Lisaks sellele, et D01 on stiilse disainiga, on see ka ülimalt kompaktne. See kõvaketas on pea sama väike, kui nutitelefon ning kaalub tühised 147 grammi. Korpus on kaetud musta metallikvärviga ning peab kriimustustele väga hästi vastu.


Ülikiire andmeedastus
Diamond D03 kõvaketta kiire lugemine ning kirjutamine kombineeritud USB 3.0 liidesega annab kasutajale kuni 5Gb/s andmeedastuse, mis on kuni 10× kiirem kui USB 2.0 ühendus. Sellega säästad enda aega, kui kopeerid tihti mahukaid faile.

 
SP Widget tarkvara pakub seitset erinevat funktsiooni
1. ''My Documents'' varundust / peegeldust
2. Ükstapuha millise kausta varundust või peegeldust
3. Outlook või Outlook Express rakenduse andmete varundus
4. Andmete kopeerimine ning krüpteerimine kõvakettal / mälupulgal
5. Symantec Norton Internet Security 60 päeva tasuta prooviversiooni allalaadimine
6. Varundus või peegeldus ''My Favorite'' kaustale
7. Arvuti lukustamine aja, parooli või mälupulgaga

Spetsifikatsioonid

must

0.17 kg

11.7 cm

1.4 cm

7.5 cm

1 TB

1 TB

1 TB

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.