Multifunktsionaalne pott, pastörisaator 27 L 920006294

Multifunktsionaalne pott, pastörisaator 27 L 920006294

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
149 €
189€
Säästad 40€
-21%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Multifunktsionaalne pott, pastörisaator 27 L, kraaniga Domo roostevaba.

Multifunktsionaalne roostevaba pott koos alumise kraaniga ja paljude võimalustega!
Valmista toitu, keeda, konserveeri ja kuumuta mahla, jne. ning samas taga tervislik eluviis.
Sobib hästi mahla pastöriseerimiseks ja otse säilituskottidesse villimiseks.
Lisainfo:
  • Roostevaba nõu suurus 27 L.
  • Mahla pastöriseerimise tootlikus ca. 251/h
  • Väga täpne LCD kuvaga termostaat 30...+100°C
  • Taimer: 1-120 minutit
  • Ülekuumenemiskaitse.
  • Audioalarm, kui temperatuur on saavutatud.
  • Isoleeritud, mittekuumenev kaas.
  • Komplektis rest, mille peal on mugav kompotte teha või taarat desifitseerida.
  • Mahutab 750 ml purke 22 tk, 370 ml purke 34 tk, 500ml 4tk.
  • Võimsus 2kw
  • Mõõdud 415 x 414 x 455 mm.
  • Spetsifikatsioonid

    27.0 l

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

    • Tulen ise järele Järve poodi
    • Omniva pakiautomaat
    • Itella SmartPOST
    • Omniva kuller
    • Eesti Posti postkontor
    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Täpsemad tingimused leiab siit.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.