Riidekapp/garderoob Flex must 90 x 50 x 160 cm, LEIFHEIT 920006728

Riidekapp/garderoob Flex must 90 x 50 x 160 cm, LEIFHEIT 920006728 Leifheit

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
69,95 €
85,00 €
Säästad 15,05 €
-18%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Uus, mobiilne riidekapp on mõeldud Teie riiete kaitsmiseks tolmu eest magamistoas, lastetoas, pööningul, koridoris või kasvõi reisil.
Ideaalne lahendus hooajaliste rõivaste mugavaks hoidmiseks.
Asetage oma suve- või talveriided, matkavarustus, rannarõivad, kleidid, püksid, jalatsid ja muud aksessuaarid mugavalt eest ära.
Kokkupandav riidekapp on valmistatud tugevast kõrge kvaliteediga, tihedast mitmekihilisest kootud riidest kangast, mis on hingav, rebimiskindel, lõhna neutraliseeriv, mille pealiskatet on kerge puhastada.
Kapil on kõrge kvaliteediga tõmblukud ning samuti kõrge kvaliteediga sisemine materjal.
Kapp on vastupidav, stabiilne, elegantne, võtab vähe ruumi.
Kapil on ka tugev põhi.
Kapi mõõdud on 90 x 50 x 160 cm.
Kapil on: mustuse ja tolmu kaitse
16 välist külgmist taskut, kuhu on hea panna sokid, sallid, vööd või muud aksessuaarid
Eriti tugev raam koos riiete riputustoruga on varustatud tugevdatud ühendustega
Lihtne avada ja sulgeda tänu kõrgekvaliteediga tõmblukule.
Lisaks saate Te mugavalt kapi sisemist ruumi ümber organiseerida kui soetate juurde Leifheit Combi rippriiuli, suuremaid või väiksemaid garderoobikaste, jalatsiriiulit, või ka riiete riputuskotte.
Garderoobi on mugav ja lihtne kiiresti kokku panna kui seda ei ole hooajaliselt tarvis kasutada.

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.