Aurumopp Hoover CAP1700D001, hall/ türkiis 903794614

Aurumopp Hoover CAP1700D001, hall/ türkiis

Kasutusjuhend on PDF formaadis, lugemiseks on vajalik PDF lugemistarkvara (nt Acrobat Reader).

Kasutusjuhend on koostatud tootja poolt, Hansapost ei vastuta juhendis leiduvate vigade eest

LAE KASUTUSJUHEND

Aurumopp Hoover CAP1700D001, hall/ türkiis 903794614

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
99,95 €
139 €
Säästad 39,05 €
-28%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Võimas ning loodussõbralik
Võimas Hooveri CAP1700D001 on uus hügieeniline moodus põrandaid pesta, tappes seeläbi 99,9% pisikutest ja bakteritest, jättes kemikaalid kasutamata. Unikaalne kaheosaline puhastuspea ja Twist & Steer manööverdustehnoloogia desinfitseerib ka kõige räpasemad põrandad ning tõstab vaipadest tolmu ja värskendab neid.

Kiire ja efektiivne
1600 W aurugeneraator, 30-sekundiline valmisolek, valmidust kuvav LED-indikaator ja päästik garanteerivad, et SteamJet teeb töö lõpuni! Ülipika elektrijuhtme (7 m), mahuka veepaagi (0,7 L) ja kahe pestava mikrofiiberlapi abil ei lõpe aurutamine nii pea.

Puhastab kõik põrandad
Integreeritud veepuhastussüsteem tagab plekitu tulemuse, kuid põikpäisema pleki puhul vajutage jalapedaali ning puhastuspea eraldub kaheks - Teie käes on kolmnurkne küürimishari. Selle kuju on ideaalne nurkade puhastamiseks. Vaipade värskendamiseks monteerige mopi külge vaibaaksessuaar, mis just kui libiseb vaibal, puhudes sügavatesse pooridesse auru,  äratades seeläbi koltunud vaiba ellu.

Mugav hoiustada ja kerge kaal
Eemaldatav käepide muudab seadme kompaktseks, samas kandepide pakub mugavat lahendust korteris või majas ringi kandmiseks.

Spetsifikatsioonid

25 min

20 s

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

220 - 240 V

1700 W

Kaks ühes puhastushari

4kg

118.5cm

17.6cm

30.5cm

7 m

0,35 l

Must, Sinine, Hall

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.