Aknapesija Ariete Vetrella 4125 903910025

Aknapesija Ariete Vetrella 4125 903910025 Ariete

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
39,95 €
69,95 €
Säästad 30,00 €
-43%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Aknad, peeglid ja suured siledad ning peegeldavad pinnad nõuavad aega ja vaeva ning sageli ei vasta puhastamise tulemused ootustele.

Sulle on abiks uus liitlane: Vetrella on uus juhtmeta abimees puhastamaks ilma veeplekkide jälgedeta. Säästa aega ja puhasta aknad, plaadid, dušikabiinid, klaasid, peeglid – kõikidel pindadel tõhus ja kiire!

Vetrella tagab suurepärased tulemused minimaalse vaevaga – vaid kolm lihtsat sammu:

1. Pihusta pinnale vee ja pesuaine segu
2. Puhasta pind mikrofiiberlapiga
3. Juhi ülejäänud vesi ära Vetrella abil jätmata triipe või tilkasid

Tänu laiale kummist viimistlus- ja imamisotsikule Vetrella garanteerib puhtad triipudeta pinnad. Seda saab ilma juhtmeta kasutada 45 minutit. Mugav ja ergonoomiline disain – kerge ja praktiline. Kasutamise lihtsust lisab eemaldatav lihtsasti tühjendatav veepaak.

Aku tööaega: 45 minutit
Laadimisaeg: 5 tundi
Imemisvõimsus: 10W
Aku: 3.7V 2200 mAh (Liitium)
Veepaak: 150ml
Pihustuspudel 200ml
Komplektis üks pihustuspudel ja mikrofiiber puhastuslapp

Spetsifikatsioonid

0.15L

3.7V

5h

30min

Black

50 - 60Hz

100-240V

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.