Aknapesurobot Mamibot iGLASSBOT W120, valge/ must 890622157

Aknapesurobot Mamibot iGLASSBOT W120, valge/ must 890622157

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
389 €
599 €
Säästad 210 €
-35%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Mamibot iGLASSBOT W120 koos nutirakendusega puhastab ka raamita aknad.

Vastupidav harjadeta mootor loob suure imemisvõimsuse 5 600 PA. Nii suudab akna puhastamise robot Mamibot W120, mis kaalub vaid 1,5 kg, kergesti kinni haakuda vertikaalsetele pindadele. Enne puhastamist paigaldatakse seadme alumisele küljele mikrokiudlapp.

Kuiv ja niiske puhastamine
Mikrokiust lapid on pestavad ja seetõttu korduvkasutatavad. IGLASSBOT-iga saate puhastada nii kuivi, kui ka niiskeid pindasid. Optimaalse puhastustulemuse saavutamiseks on olemas kaks erinevat mikrokiudlappi:
kollane on sobiv kuivpuhastamiseks,
sinine tuleb paigaldada märgpuhastamiseks

Tehisintellekti tõhusus
Mamibot iGLASSBOT W120 suudab puhastada ühe ruutmeetri umbes kahe minuti jooksul. Puhastamisel liigub see kas Z- või N-režiimis. Tänu tehisintellekti (AI-tehnoloogia) arvutab see ideaalse puhastamisrežiimi ja lülitub automaatselt navigatsioonirežiimide vahel.

Tänu ainult 8,5 cm kõrgusele ulatub aknapesur ka raskesti ligipääsetavatesse piirkondadesse. Pärast lõpetamist naaseb iGLASSBOT algasendisse.

Kasutamine erinevatel pindadel
Mamibot akna puhastamise robotit saab kasutada erinevatel pindadel, nagu klaas, plaadid ja isegi puit. Mitmed andurid kaitsevad robotit raamideta akendelt või lauaplaatidelt kukkumise eest. Mamibot iGLASSBOT W120 puhastab tänu vabalt liikuvale puhastuspadjale isegi ebaühtlast pinda.

Ohutu seade
Mamibot iGLASSBOT W120-l on integreeritud katkematu toiteallikas, et käivitada seade 20 minuti jooksul elektrikatkestuse korral.

Roboti kukkumise vältimiseks on see varustatud ka turvavööga. Seetõttu saab Mamibot W120 kasutada välistingimustes puhastamiseks ja kõrghoone akendel.

Lihtne kasutamine nupu, rakenduse ja kaugjuhtimispuldi abil
Akende puhastamise roboti käivitamiseks on kolm võimalust:
Nuppude kasutamine
Kasutamine kaugjuhtimispuldiga 15 meetri piires
Mamiboti rakenduse kaudu iOS ja Android jaoks

Mamibot W120 tagab puhta akna tänu tugevale imemisvõimsusele. See sobib ka teistele seina- või põrandapindadele, nagu plaadid või puit. Ainult 8,5 cm kõrgusega suudab ta jõuda ka raskesti ligipääsetavatesse kohtadesse. Tänu kunstlikule intelligentsusele (AI) arvutab W120 tõhusad puhastamisviisid. Integreeritud kukkumisandurid, katkematu toiteallikas (UPS) ja turvaköis muudavad selle usaldusväärseks abivahendiks akende puhastamisel. Akende puhastamise robotit saab juhtida nupu, rakenduse või kaugjuhtimispuldi abil.

Pakendis sisaldub:
Mamibot iGLASSBOT W120

1 adapter
1 pikenduskaabel
2 mikrokiud-kangas (kuivpuhastuseks)
2 mikrokiud-kangas (märgpuhastuseks)
1 kaugjuhtimispult
1 ohutusköis

Spetsifikatsioonid

valge

2.0 kg

25.0 cm

8.5 cm

25.0 cm

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.