Aknapesurobot Winbot W950 903910805

Aknapesurobot Winbot W950

Kasutusjuhend on PDF formaadis, lugemiseks on vajalik PDF lugemistarkvara (nt Acrobat Reader).

Kasutusjuhend on koostatud tootja poolt, Hansapost ei vastuta juhendis leiduvate vigade eest

LAE KASUTUSJUHEND

Aknapesurobot Winbot W950 903910805

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
349 €
559 €
Säästad 210 €
-38%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Jäta hüvasti vanamoodsa aknapesuga ja lase WINBOTil teha kogu töö! WINBOTi mudelid on varustatud vaakumimur- või õhuimursüsteemiga, mistõttu on neid kerge kinnitada ja need suudavad puhastada peaaegu iga akent.

Uuenduslikud omadused, et aknapesu põhjalikult muuta WINBOT 9 uuenduslik ja edasijõudnud tehnoloogia peseb aknad kristallpuhtaks kiiresti ja ainult ühe nupulevajutusega.

Neljaetapiline pesusüsteem ja intelligentne puhastusrada tagab terve akna puhtuse isegi nurkades. Lihtsusta aknapesu WINBOT 9 aknapesurobotiga.

Neljaetapiline pesu maksimaalseks tõhususeks WINBOT 9-l on seadet ümbritsev mikrofiiberpuhastuslapp ja aknakaabits tõhusaks neljaetapiliseks puhastamiseks Smart Drive System WINBOT 9-l on kaks sõltumatut juhtimismehhanismi süva- ja kiirpuhastuseks. WINBOT 9-t vedav süsteem liigutab sõltumatult neljaosalist puhastuslappi, mis tagab terve akna puhtuse isegi nurkades

Väga vaikne
Kaal: 2,3 kg
Mõõdud: 30,7 x 30,7 x 12,4 cm
Tagavaraaku tüüp: liitium
Müratase: 62 dB
Komplekti kuulub pult

Spetsifikatsioonid

3.3kg

12.3cm

27.3cm

27.3cm

Valge

600 mAh

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.