Aurupuhastaja Polti Vaporetto Smart 30_S PTEU0267  890644323

Aurupuhastaja Polti Vaporetto Smart 30_S PTEU0267  890644323 Polti

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
109 €
179 €
Säästad 70,00 €
-39%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Aurupuhasti kõigi pindade sügavpuhastuseks

Vaporetto Smart 30 S on aurupuhasti, mida on mugav käsitseda väikestes ruumides ning mis sobib ideaalselt erinevate pindade igapäevaseks puhastamiseks plaatidest vaipkateteni, madratsitest diivaniteni, pliitidest vannitoa furnituurini. Lisaks saab tarvikud mahutada praktilisse panipaika, mis hoiab iga asja omal kohal, kui töö on tehtud.

Kõrgsurveboiler, kuni 3 bar
Turvakorgi tehnoloogia
Reguleeritav auruväljund kuni 85 g/min
12 lisatarvikut

Heaks kiidetud Briti allergia sihtasutuse poolt
Puhastab kemikaalideta
Igapäevaseks puhastamiseks
Turvakork

• Kompaktne ja mugav - hea kasutada väikestes ruumides 
• Hävitab 99,9% bakteritest  
• Suur tarvikute valik 
• Sobib põrandate (linaleom, parkett, plaaditud põrand jms pinnad), mööbli, klaasi, vannitubade jms puhastamiseks.

Veepaak 1,6 l
1800 W võimsus
Auru hulk kuni 85g/ min
12 lisatarvikut

Spetsifikatsioonid

3 baari

8 min

85 g/min

1 tk

Jah

Jah

Jah

Jah

1800 W

5.5kg

29cm

25cm

39cm

4 m

1,6 l

Must, Hall, Valge

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.