Aurupuhasti POLTI Vaporetto Smart 35 Mop 890584395

Aurupuhasti POLTI Vaporetto Smart 35 Mop 890584395 Polti

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
159 €
219 €
Säästad 60,00 €
-27%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kõrgsurveboileriga aurupuhasti, praktiline ja efektiivne

Vaporetto Smart 35 Mop on aurupuhasti, mis ühendab kõrgsurveboileriga genereeritud auru jõu praktilise aurumopiga tänu Vaporforce’i harjale. Kompaktne seade, mis on varustatud täieliku tarvikute komplektiga, puhastab tõhusalt paljusid pindasid alates põrandatest ruloodeni, pliitidest kardinateni, vannitoa furnituurist taimedeni ja veel enamgi.

Kõrgsurveboiler, kuni 3,5 bar
Vaporforce’i hari
Reguleeritav auruväljund koos auru valmisoleku indikaatortulega
Harja ja tarvikute hoidikusüsteem
Lisatarvikud

Heaks kiidetud
Briti allergia
sihtasutuse poolt

Uus suurem ja paindlikum hari*Igapäevaseks puhastamiseks
Turvakork

Veepaagi mahutavus
1.6 l

Reguleeritav aur
Kuni 95 g/min

Võimsus
1800 W

Maksimaalne surve
5,6 BAR

Spetsifikatsioonid

3,5 baari

Klaas, Laminaat, Keraamilised plaadid

Jah

7,5 m

8 min

95 g/min

5kg

29cm

24cm

42cm

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

1800 W

Roostevaba teras

4 m

1,6 l

Must, Roheline, Valge

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.