Polti 2in1 aurumopp SV440 Double, lilla/ valge 890264620

Polti 2in1 aurumopp SV440 Double, lilla/ valge

Kasutusjuhend on PDF formaadis, lugemiseks on vajalik PDF lugemistarkvara (nt Acrobat Reader).

Kasutusjuhend on koostatud tootja poolt, Hansapost ei vastuta juhendis leiduvate vigade eest

LAE KASUTUSJUHEND

Polti 2in1 aurumopp SV440 Double, lilla/ valge 890264620 Polti

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
109 €
169 €
Säästad 60,00 €
-36%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Aurumopp ja käsi-aurupuhasti: kaks toodet ühes kõikide pindade puhastamiseks.

Vaporetto SV440 Double aurumopp ühendab endas ühe seadme kaks funktsiooni: aurumopp ja käsipuhasti kuni 15 erineva pinna puhastamiseks. Kerge ja mugav, tapab ja kõrvaldab 99,9% mikroobidest ja bakteritest. Lisaks sellele tagab kogu majapidamises põhjaliku hügieeni ja sisseehitatud eksklusiivse Frescovapor deodorandi dosaatori abil värske lõhna leviku.

Kaks toodet ühes: aurumopp ja käsipuhasti
Frescovapor deodorandi dosaator
Kiire ülessoojenemise aeg, kuni 15 sekundit
Katlakivi filter

• Tapab ja kõrvaldab 99,9% mikroobidest
• Sobilik 15 erinevale pinnale sh. parkett, marmor, vaipkatted, vaniitoa põrand/ vuugis, polstrid jms.
• Suur aurutald mugavaks koristamiseks
• Sisseehitatud värskandajadosaator tagab puhastamise järel värske lõhna • Soojenemisaeg: 15s
• Katlakivifilter
• Lai valik tarvikuid sh. käsiaurutajale
• Itaalia-kvaliteet.
• 0,3l veemahuti,
• Kaal 2,4kg,
• 1500W võimsus,
• 7,5m tööraadius

Spetsifikatsioonid

Jah

7,5 m

Jah

15 s

2.4kg

112cm

20cm

32cm

0,3 l

Lilla, Valge

Jah

Jah

Jah

Jah

1500 W

Jah

Jah

Jah

Jah

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.