Universaalne katlakivieemaldaja 250ml, Swirl, M12 999825619

Universaalne katlakivieemaldaja 250ml, Swirl, M12 999825619

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
4,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Katlakivist puhastada kord kuus või hiljemalt pärast 40 korda kasutamist, täpsemad juhised leiad tootja kasutusjuhendist. Pudelil on märgitud mõõtekogused, mis aitavad täpselt doseerida.
Märkus: Ärge kasutage marmor, tsingitud või emailitud pindadel. Enne katlakivieemaldusprogrammi lugeges eadme tootja hooldusjuhiseid. Kui vedelik maha jookseb, tuleb see koheselt eemaldada.Kasutamine kohvimasinatega:
1. Täida anum ½ liitri veega
2. Lisage Swirl katlakivivedelik 1 taseme märgini ~ 30 ml
3. Vala lahus kohvimasina veepaaki ja lülita masin sisse.
4. Laske pool lahusest masinast läbi , siis lülitage masin välja.
5. Pärast 15 minutit lülitage masin uuesti sisse ja laske ülejäänud lahus masinast läbi
6. Lõpuks loputa kahe täis veepaagitäie puhta veega
Märkus : Kui seade on väga lubjastunud, siis kasuta pudeli peal märgitud kogust 1,5-3 ( 45ml – 90ml)
Kasutamine veekeetjaga:
1. Täida seade külma veega katlakivi jääkide piirini.
2. Lisage Swirl katlakivivedelik 1 taseme märgini ~ 30 ml
3. Kuumuta vesi, aga ära lase keema.
4. Lasta mõjuda 30-40 minutit
5. Loputa seadet kaks korda
Kasutamine täisautomaatse-, kapsel- või padjakohvimasinaga:
Lisa 3-4 ( 90-120ml) taseme märgini pudeli sisu koos ½ liitri veega. Katlakivist puhastada vastavaltseadme tootja juhistele.

Spetsifikatsioonid

0.32 kg

Jah

kohvimasinad, veekeetjad,automaatsed kohvimasinad ja kapselkohvimasinad, padjakohvimasinad

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.