Professionaalne espressomasin Saeco Lirika, must 903792936

Professionaalne espressomasin Saeco Lirika, must

Kasutusjuhend on PDF formaadis, lugemiseks on vajalik PDF lugemistarkvara (nt Acrobat Reader).

Kasutusjuhend on koostatud tootja poolt, Hansapost ei vastuta juhendis leiduvate vigade eest

LAE KASUTUSJUHEND

Professionaalne espressomasin Saeco Lirika, must 903792936

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
299 €
579€
Säästad 280€
-48%
Kingiidee Kuupakkumised WOW!



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lisainfo: Tarneaeg tootel novembri eelviimasel nädalal.

Espressomasin Saeco Lirika – uue põlvkonna espressomasin!

Lirika on täiuslik süntees kompaktsusest, võimsusest, disainist ja kvaliteetsetest materjalidest - kõik, mida vajate itaaliapärase espresso nautimiseks.

Nautige itaaliapärast elustiili oma kodus või kontoris.

Peamised omadused:
• Digitaalne kontrollekraan (LCD), mis annab märku masina toimingutest ning anumate täitmise- ning puhastamise vajalikkusest.
• Kohvikanguse elektrooniline programmeerimine tassi kohta.
• Ainult ühe liigutusega saate valmistada kohvi vastavalt oma maitsele - lahjemat või kangemat.
• Automaatne katlakivieemalduse pesuprogramm.
• Automaatne väljalülitamise funktsioon.
• Klassikaline piimavahustaja "pannarello", mis vahustab piima otse teie tassis!
• Varustatud eemaldatava keskvalmistamisosaga, mida on mugav puhastada kohvijääkidest.
• Võimalik valmistada järgnevaid kohvijooke: espresso, caffe latte, cappuccino. Lisaks: caffè crema, caffè americano, ristretto, caffè machhiato, Irish coffee, mochaccino (retsepte kaasas ei ole. Ei valmi ühele nupule vajutusega).

Toote omadused:
• Mõõtmed (L x K x S): 215 x 381 x 430 mm
• Kaal: 7,2 kg
• Võimsus: 1820 W
• Pumba rõhk: 15 bar
• Suur veepaak: 2,5 L
• Mahutab 500 g ube
• Jäätmesahtel 15 portsjonile
• Selge juhtpaneel
• 3-värviline ekraan
• Keraamiline jahvati
• Värvus: must

Erinevate kohvijookide valmistamiseks retsepte kaasas ei ole.

Spetsifikatsioonid

must

Kingiidee, Kuupakkumised, WOW!

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
  • Kiirväljastus
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.