Int. täisautomaatne espressomasin Bosch CTL636ES1 890125242

Int. täisautomaatne espressomasin Bosch CTL636ES1 890125242 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1689 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Välispidiselt küllaltki minimaalne, kuid sisemiselt on tegu tõelise titaaniga. 19 bar’ine rõhk valmistab teile kohvi just siis, kui te seda soovite. Lai valik automaatseid puhastusprogramme teevad töö ära teie eest ning teil jääb üle vaid suurepärast kohvi nautida.

TFT- ekraan annab teada, kui palju tasse on enne filtri vahetamist ja/või katlakivieemalduse läbiviimist võimalik valmistada. Lisaks hoiatab masin tänu integreeritud süsteemile ette, millal oleks vaja täita veepaak või kohviubade mahuti. Saadaval erinevad menüü keeled.

Salvestage 8 lemmikjooki, eraldi nimedega. Tänu sellele saate säästa oma aega, kuna joogid on juba eelnevalt programmeeritud. Nautige oma lemmikkohvi maitset iga päev!

Täisautomaatne, auru kasutav piimasüsteemi loputus toimib iga kord pärast kohvi valmistamist. Igal sisse- ja väljalülitamist sooritab masin kiire loputuse. Täisautomaatne katlakivieemaldusprogramm. Piimaanum, veepaak ja kohvianumad on peidetud, kuid lihtsasti ligipääsetavad ja eemaldatavad, mõned osad on pestavad nõudepesumasinas.

Spetsifikatsioonid

2 tassi

Kohvioad, Jahvatatud kohv

Jah

Jah

Jah

Täisautomaatne

Jah

Jah

Jah

0.5kg

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

2,4 l

Jah

Jah

1,7 m

50/60 Hz

220-240 V

1600 W

55.8cm

35.4cm

44.9cm

19.42kg

45.5cm

37.5cm

59.4cm

19 baari

Jah

Jah

Roostevaba teras

Must, Roostevaba teras

Sisseehitatud

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.