Täisautomaatne espressomasin De'Longhi Espresso ECAM510.55M 903930405

Täisautomaatne espressomasin De'Longhi Espresso ECAM510.55M 903930405

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
989 €
1299 €
Säästad 310 €
-24%
Kingiidee Kuupakkumised



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

DeLonghi Primadonna ECAM510.55.M, hõbe

Toode on varustatud uue termoskarahviniga – kahekordse seinaga nõuga, mis on välja töötatud piima hoidmiseks ideaaltemperatuuril pikemat aega.
Tänu rakendusele Coffee Link App on kasutajatel võimalik selle uue masinaga lihtsa vaevaga ühenduses olla ja selle eeliseid nautida.

TÄISMETALLIST KUJUNDUS
Kohvimasinas PrimaDonna S Evo on kasutatud julgeid, olulist rolli kandvaid jooni ja eksimatut Itaalia kujundust. Funktsionaalne, pilkupüüdev disain, esiletõstetud kroom ja metalne sära: uus juhtpaneel suure LCD-ekraani ja puutenuppudega; kohvibaari uus välimus; uus tilganõu eemaldatava nõudepesumasinakindla võrega; uus kahekordse seinaga termokarahvin.

ALGUPÄRANE TÄIUSLIK ESPRESSO
Kompaktne, pähklivärvi kreemiga. Tasakaalustatud ja kauakestev maitse. Tihe ja ümar konsistents. Rikkalik röstitud kohvi aroom. Kõik see on tänu järgmistele detailidele:
• Kooniline metallist peenesti
• Patenteeritud joogivalmistus üksus
• Juhtmevaba süsteem
• Termoblokeerumist tagav süsteem

Toote omadus – nauditavus
Alates algupärasest Itaalia espressost kuni meeliülendava Latte Macchiato’ni – kohvimasinaga PrimaDonna S Evo võid valmistada kuni 14 erinevat liiki autentset jooki. Nauding valitud joogist on vaid ühe ekraanipuudutuse kaugusel.

TERMOSKARAHVIN
Üks neist saladustest, kuidas serveerida kohvi koos koheva vahuga, on külma piima kasutamine. Uus kahekordsete seintega piima-termokarahvin on välja töötatud selleks, et hoida piima ideaaltemperatuuril pikemat aega.

NUPP „MY MENU“ (MINU MENÜÜ)
Vajutades nupule „My Menu“, sisened spetsiaalsesse retseptide menüüsse, mida saab kerge vaevaga isikupärastada ja salvestada, et nautida oma täiuslikku tassi kohvi mistahes ajahetkel: muuda aroomi – vali kohvijoogi kogus – vali piima kogus.
Kohvimasin PrimaDonna S Evo on varustatud kõigi De'Longhi toodete peamiste omaduste ja eelistega, mis võimaldavad kohvi valmistamist kohviubadest.

Spetsifikatsioonid

Jah

250

14

Automaatne

1

Aktiivne tasside soojendus, Heli summutus, Eemaldatav keedukamber

1450

Roostevabast terasest veski

Jah

Jah

Jah

240

Cappuccino valmistamine, Tasside programmeerimine, Loputusprogramm, Katlakivieemaldus programm, Veekareduse määramine

15

Jah

4

Jah

Jah

1.8

hõbedane

Kingiidee, Kuupakkumised

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.