Kapselkohvimasin Belmoca B-100, hõbedane 903910998

Kapselkohvimasin Belmoca B-100, hõbedane 903910998

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
119 €
229 €
Säästad 110 €
-48%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

BELMOCA – on tootja, kes otsustas teha läbimurde kohvi turul. Erinevalt teistest kapsli seadmete tootjatest, belglased otsustasid olla parimad, mitte odavaimad. Parim disain, hea kohvi ja parim tehnoloogia. Belmoca kapslid on valmistatud alumiiniumist. See tagab, et pärast teie tassi kohvi suletakse tootja teemandi-kujuline kapsel kohe pärast röstimist. Kohvi valmistatakse 19 bar rõhuga, mis toodab lõhna ja maitset, sarnaselt professionaalsete masinatega.

Belmoca seadmeid on eriti lihtne hooldada. Korpus on varustatud anumaga, mis mahutab kuni 10 kasutatud kapslit. Ühe liitrisest veepaagist saab kuni 25 tassi espresso kohvi.

Tehnilised andmed:
1450 W võimsus
1 l maht
19 bar rõhk
Energiasäästu režiim
Kohvimasin teatab (vilgub), kui vesi on otsas või on vaja tühjendada kapslite konteinerit
Mugav kapslisüsteem
Automaatne kapsli eemaldamine
Kasutatud kapslite konteiner (10 kapslit)

Spetsifikatsioonid

hõbedane

2.0 kg

1450

1 water reservoir

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
  • Kiirväljastus
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.