Padjakohvimasin Senseo® Viva Café, Philips, HD7829/80 999848410

Padjakohvimasin Senseo® Viva Café, Philips, HD7829/80 999848410

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
69,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kohvi maitset võimendav tehnoloogia
Tooge välja kohvi parimad omadused tänu ainulaadsele SENSEO® maitset võimendavale tehnoloogiale, mis loob täidlasema, rikkalikuma maitse: 1) SENSEO® eelvalmistus võimaldab kohvi aroomil aeglaselt vallanduda. Kohe kohvivalmistuse alguses doseerib masin väikese koguse kuuma vett. 2) Uus peenem veejaotussüsteem (5 kuni 45 veejuga) tagab kuuma vee optimaalse jaotumise kohvipadjas, nii et iga jahvatatud kohvi terake päästab endas peituva aroomi ja maitse valla, luues rikkalikuma, täidlasema maitse.
Hõrk vahukiht
SENSEO® peen kohvivalik ja ainulaadne SENSEO® kohvivalmistussüsteem kindlustavad, et täiuslikku tassitäit kohvi katab alati rikkalik ja hõrk kohvivahu kiht, mis annab tunnistust selle suurepärasest maitsest ja kvaliteedist.
Katlakivieemalduse näidik
Philipsi kohvimasin tuletab meelde, millal tuleb katlakivi eemaldada. Korrapärane katlakivieemaldus spetsiaalse SENSEO® katlakivieemaldiga tagab kohvi parima maitse ja väldib kraaniveest põhjustatud katlakivi kogunemist.
Reguleeritav metalltila
Tila tõstes või langetades võite kohandada Philipsi SENSEO® kohvimasina vastavalt oma lemmiktassi või -kruusi suurusele.
Valik segusid ja maitseid
SENSEO® pakub erinevate kohvisegude ja maitsete laia valikut, mille hulgast saate valida oma lemmikud.
1 või 2 tassi korraga
SENSEO® kohvimasin valmistab üks või kaks tassi hõrku SENSEO® kohvi vähem kui minutiga.
Automaatne väljalülitus
SENSEO® kohvimasin lülitub 30 minuti möödumisel automaatselt välja, võimaldades säästa energiat.
Kvaliteet ja vastupidavus
Philips katsetab SENSEO® kohvimasinaid arenduse käigus rohkem kui 10 000 tassi jagu, et tagada hea kvaliteet ja vastupidavus.
Ainulaadne kohvivalmistussüsteem
SENSEO® teab, kuidas kohvioast selle parimad omadused välja tuua, et valmistada suurepärase maitsega kohvi. SENSEO® süsteem on lihtne ja nutikas. Vesi pumbatakse boilerist kohvipadjale. Kuum vesi päästab valla kohvi aroomi ja tulemuseks on tassitäis täiuslikku kohvi. SENSEO® pakub alati kvaliteeti, mida saate maitsemeeltega kogeda.
Kohene kohvivalmistus
Kohene kohvivalmistus, et saaksite masina soojenemise ajal kohvi valida.

Spetsifikatsioonid

6 tassi

Kohvipaak

Jah

Jah

Täisautomaatne

Ei

Senseo

1 baari

Jah

Jah

Ei

Jah

0,9 l

Jah

1 baari

Poola

Jah

1

50 Hz

Jah

220-240 V

37cm

1.75kg

34cm

31cm

19cm

Jah

0,8 m

Nööbid

Ei

Tass

2

Metall

Punane

Eraldiseisev

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.