Õhuniisutaja Blaupunkt AHS601 890328876

Õhuniisutaja Blaupunkt AHS601 890328876 Blaupunkt

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
49,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Sisseehitatud ionisaator

Elektroonilised seadmed võivad tekitada positiivsed ioonid õhus. AHS601 õhuniiustaja ioniseerib õhku, efektiivselt eemaldab negatiivseid telerite, arvutite või raadiovastuvõtjate ja muude elektrooniliste seadmete mõju. Ioniseeritud õhk loob heaolu ja vähendab baktereid ruumides. Suurendades negatiivsete ioonide eemaldamist ja kompenseerib aroome.

Aroomiteraapia funktsioon

Teraapias kasutatavad eeterlikud õlid koguvad populaarsust iga päevaga. Valige omale meeldiv lõhn ja parandage oma heaolu, mugavdage meeli ja vabanege stressist vaid paari tilga eeterliku õliga.

Mugavus

Informatsiooni ruumi temperatuurist ja õhuniiskusest näete LED-ekraanilt. Mugav taimer on paigaldatud puutetundlikule juhtpaneelile ja kaugjuhtimispuldile. 4.5L veepaak tagab pika õhu niisutamise. Võimalus lülitada ekraani taustvalgustust kvaliteetseks uneks. Kaasaegne õhuniisutaja disain vähendab seadme tekitatavat heli, mis isegi ei jõua 35dB.

Veefilter

Kasutage veefiltrit ja ärge muretsege põrandale või mööblile tuleva katlakivi pärast. Filtrid ei kuulu komplekti, neid saab osta eraldi (ACC001)

LCD ekraan puutepaneeliga
Aroomiteraapia funktsioon
Sisseehitatud ionisaator
Kaugjuhtimispult
Reguleeritav õhu niisutamine 40-90%
24 h taimer
Niisutuse efektiivsus: >350ml/h
Demineralisatsiooni kassett
Väga vaikne töö
Keraamiline klaas glasuur konverter
Veepaak: 4.5l
Öörežiim
Toide: 220-240V~50/60Hz
Võimsus: 25W

Spetsifikatsioonid

3.6 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.