UV õhuniisuti Electrolux EHU-3715D, valge 903911526

UV õhuniisuti Electrolux EHU-3715D, valge 903911526 Electrolux

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
89,95 €
109,95 €
Säästad 20,00 €
-18%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Millised on madala õhuniiskuse tagajärjed inimorganismi jaoks?
Madala õhuniiskusega ruumis viibides hakkab inimkeha aktiivselt niiskust kaotama, mis võib tuua kaasa paljude negatiivsete sümptomite tekkimise või tugevnemise.

Milline peab olema suhtelise õhuniiskuse tase?
Atmosfääriõhu soovituslik mugav suhtelise õhuniiskuse tase ruumides on 45% kuni 60%. Miks kasutatakse niisutamiseks ultrahelitehnoloogiat? Ultrahelitehnoloogia on väga tõhus ja säästlik meetod keskkonna suhtelise õhuniiskuse hoidmiseks ja suurendamiseks. Ultrahelitehnoloogia kasutamisel töötab seade müravabalt. Ultrahelimembraani kõrgsagedusliku võnkumise tagajärjel hakkab vesi temperatuuri praktiliselt muutmata aurustuma ja see aur hajub suhtelist õhuniiskust suurendades keskkonnas.

Kuidas niisuti töötab?
Enne paagist aurustumiskambrisse minemist läbib vesi vee karedust vähendava demineraliseeriva filterpadruni. Aurustumiskambris puutub vesi kokku kõrgel sagedusel kuni miljon korda sekundis vibreeriva ultrahelimembraaniga. Kõrgsagedusliku vibratsiooni tagajärjel laguneb vesi pisikesteks osakesteks, mis laskuvad läbi aurustumiskambri väljalaskeavast välja. Seejärel moodustub väikseimatest osakestest aur, mis suunatakse ventilaatoriga ruumi, mille tagajärjel niiskuse tase tõuseb toas märkimisväärselt.

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

5

Jah

450

Jah

Jah

2.3

UV lamp - puhastab õhu bakteritest, ionisaator, termomeeter, pult, elektrooniline display, soe aur, Baby reziim, timer

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.