WIFI radiaator AV1200WIFI, 1200W, valge 903911215

WIFI radiaator AV1200WIFI, 1200W, valge 903911215

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
189 €
259 €
Säästad 70,00 €
-27%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Mill WiFi mooduliga integreeritavad radiaatorid on stiilsed, mugavad ning soojust andvad!

Sügisele vastu minnes on parim aeg mõelda tubade soojendamisele! Ilusa disaini ja kerge käsitlemisega küttekehad sobivad igasse interjööri, tagades sealjuures Teile kodus optimaalse temperatuuri!

Integreeritavaid Mill WiFi soojuspaneele saab reguleerida Millheat rakendusega, mis võimaldab mõne klikiga määrata temperatuuri erinevates kodunurkades! Rakendusega saate kontrollida piiramatu koguse kütteseadmeid, mis tagavad Teile veelgi suurema mugavustunde!
Millheat rakendus on vabavarana saadaval iOS 8, Android 4.2 või OS’i uuematele versioonidele.
Mill WiFi kütteseadmetega on Teie kodu stiilne, soe ning mugav!

Sobiv ruumi suurus: 14 - 18 m²
Võimsus: 1200W
Sobib kasutamiseks vannitubades (IPX4)
WiFi - võimalus reguleerida elektriradiaatorit oma telefonist Millheat App'iga
Alumiiniumist küttekeha
Reguleeritav termostaat
Klaaspaneel
LxSxK cm: 106.5 x 8.0 x 40.0

Spetsifikatsioonid

valge

0.8 kg

40.0 cm

7.8 cm

106.5 cm

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.