Integreeritav külmik sügavkülmaga AEG, SCE81811LC, valge 890126032

Integreeritav külmik sügavkülmaga AEG, SCE81811LC, valge 890126032

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
669 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Täiustatud puutenuppudega temperatuurinäidik võimaldab teil toidu hoiutingimusi täiel määral juhtida. Nupud on nii tundlikud, et saate seadeid täpselt reguleerida vaid kerge sõrmepuudutusega. Ekraan edastab tagasisidet hetke temperatuuri ja valitud funktsioonide kohta.

TEHNILINE KIRJELDUS

Täisintegreeritav, uks-uksele paigaldus
Sügavkülmiku mahutavus (neto): 72 l
Jaheosa mahutavus (neto): 186 l
Automaatne sulatus jahutusosas
Kiire sügavkülmutuse funktsioon
Puhkusefunktsioon vähendab energiakulu pikema äraoleku ajal ning väldib hallituse ning ebameeldiva lõhna teket
Märgutule ja helisignaaliga kõrge temperatuuri alarm
Visuaalne hoiatus ja helisignaal ukse avanemise korral
Elektrooniline temperatuuri reguleerimine LCD ekraaniga
Eraldi regulaatorid külmutus- ja jahutusosale
Külmiku riiulid: 3 täislaiuses + 1Flexi, täislaiuses klaasriiulid eesmise ja tagumise viimistlusega
Külmiku valgustus: küljel, ., 1, sisemine, LED
Sügavkülmiku riiulid: 2, täislaiuses, klaas
Sügavkülmiku sahtlid: 3 täislaiuses, läbipaistev plastik
Külmiku sahtlid: 2 kitsast, läbipaistev plastik
Ukse hingede asetus: parem, muudetav
Väga vaikne: ainult 35 dB

JÕUDLUS

Jaheosa kasulik maht, l: 186
Sügavkülmiku kasulik maht, l: 72
Külmapidavus, h (2010/30/EC): 24
Külmutusvõimsus (kg/24h)(2010/30/EC): 12
Jahutustehnoloogia: Low frost-süsteem
Müratase, dB(A) (2010/30/EC): 35

PAIGALDUS

Integreerimismõõtmed KxLxS, mm: 1780x560x550
Mõõtmed KxLxS, mm: 1769x556x549

ENERGIA

Kliimaklass (2010/30/EC): SN-N-ST-T
Energiaklass (2010/30/EC): A+
Aastane energiakulu, kWh (2010/30/EC): 289
Võimsustarve, W: 140
Pinge, V: 230-240

Spetsifikatsioonid

valge

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.