Electrolux ENN2803COW Eraldiseisev A+ Valge külmik-sügavkülmik 890082262

Electrolux ENN2803COW Eraldiseisev A+ Valge külmik-sügavkülmik 890082262 Electrolux

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
569 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Hoia köögivilju värske ja krõmpsuvana kuni neid vajad
Tekstuur on professionaalsete kokkade jaoks sama oluline kui maitse. Kindlustamaks, et toidu tekstuur säilib kauem, säilita puu- ja köögivilju selles spetsiaalses sahtlis. Spetsiaalne niiskuskontroll säilitab toidu värske ja krõmpsuvana märksa kauem - hetkeni, kui seda vajad.

Selle külmik-sügavkülmiku puhul võite nautida valgust igas nurgas
Valgus läheb ukse avanedes tasapisi heledamaks. LED-tehnoloogia kulutab standardtehnoloogiast 10 korda vähem energiat ja kestab seadme kogu eluea.

Kindlustunne, et teie toitu säilitatakse õigel temperatuuril 
Igal ajahetkel ei ole võimalik sügavkülmiku temperatuuri kontrollida. TempAlert annab häiresignaali heli ja lambikesega, kui temperatuur sügavkülmikus peaks liigselt tõusma. Tänu sellele võid olla muretu - kui tekib risk toidu riknemiseks, kuuled sellest kohe.

ShoppingMode – kiire ja kindel külmikujahutus
Kui külmiku uks on olnud kauem lahti – näiteks toitude sissepanemisel – tagavad sensorid, et külmik jahtuks kiiresti määratud temperatuurini. Nii on toit alati parimates tingimustes ning selle värskus säilib kauem.

Spetsifikatsioonid

Põhja peal asetsev

76 l

3

13 kg/24 h

Jah

Valge

Eraldiseisev

50 Hz

230 - 240 V

A+

178cm

55cm

56cm

5

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.