Integreeritav Külmik Bosch KIR24V24FF 903931827

Integreeritav Külmik Bosch KIR24V24FF 903931827 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
369 €
469 €
Säästad 100 €
-21%
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Külmik, MultiBox ja eriti sügavad uksekandikud: palju ruumi puu- ja köögiviljadele, lisaruum pudelitele.
Lainelise põhjaga MultiBox: kaitseb puu- ja köögivilju kondenseerumise eest.
Eriti sügavad uksekandikud: rohkem ruumi suurtele pudelitele ja anumatele.
SafetyGlass: väga stabiilsed, hõlpsalt puhastatavast klaasist valmistatud riiulid.

Hoiatav helisignaal või valgusteavitus annab märku, kui uks ei ole suletud või tekkinud on mõni muu tõrge.

Munarest hoiab munad värskena ja kaitseb neid purunemise eest.

MultiBox-sahtel sobib puuviljade ja köögiviljade hoiustamiseks ning eriti suurte kaupade jaoks nagu lehtsalat on alati piisavalt ruumi.

Kõrgus (mm) : 1221
Toote laius (mm) : 541
Toote sügavus : 542
Paigaldamiseks nõutav suurus (k x l x s) :
1225.0 x 560 x 550
Netokaal (kg) : 39,203
Ühenduse nimivõimsus (W) : 90
Vool (A) : 10
Uksehing : paremal, pöörduv
Pinge (V) : 220-240
Sagedus (Hz) : 50
Elektrijuhtme pikkus (cm) : 230
Kompressorite arv : 1
Sõltumatute jahutussüsteemide arv : 1
Pööratav uksehing : Jah
Külmikuosa kohandatavate riiulite arv : 5
Energiaklass : A+
Kaalutud aastane energiatarbimine (kWh/annum) (2010/30/
EC) : 131,00
Kõikide tärniga tähistamata kambrite ruumala (l) - (2010/30/
EC) : 221
Müratase (dB) : 36
Kliimaklass : SN-ST

Spetsifikatsioonid

131 kWh

A+

4

Jah

6

1

90 °

Parem

Valge

Sisseehitatud

221 l

36 dB

Kliimaklass SN-ST

Jah

39kg

122.5cm

56cm

55cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.