Integreeritav Külmik Bosch KIR24V21FF 903931826

Integreeritav Külmik Bosch KIR24V21FF 903931826 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
389 €
479 €
Säästad 90,00 €
-19%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lainelise põhjaga MultiBox: kaitseb puu- ja köögivilju kondenseerumise eest.
Eriti sügavad uksekandikud: rohkem ruumi suurtele pudelitele ja anumatele.
SafetyGlass: väga stabiilsed, hõlpsalt puhastatavast klaasist valmistatud riiulid

Mehaaniline kontroll
Jahekapis LED-sisevalgustus
Üks MultiBox - läbipaistev, lainelise põhjaga sahtel, ideaalne puu- ja köögiviljade säilitamiseks.
6 turvaklaasist riiulit, neist 5 muudetava kõrgusega
Lisaalus pudelitele
Siinidel uks
Uksehinged paremal pool, uksepoolsus vahetatav

FreshSense – suurepärane kliima toidu säilitamiseks
Optimaalses säilituskliimas säilib toidu konsistents. Näiteks muutub jäätis liiga kõvaks või vedelaks.
Seetõttu oleneb püsivast sisetemperatuurist, kui kaua toit oma värskuse ja maitse säilitab.
FreshSense-andurid kontrollivad ja juhivad pidevalt külmiku ja sügavkülmutusosa temperatuuri.
Tulemuseks on püsiv tempearatuur, mis ei sõltu mingil moel ümbritsevat temperatuurist.

Kogu valgust Teie toodetele annab LED-valgustus
LED-valgustid kulutavad vähem energiat kui tavaliselt külmikuvalgustid.
Valgustid valgustavad pimestamata kogu külmiku sisemust ka siis, kui seade on täis.
Valgustus töötab kogu seadme tööea jooksul.

Spetsifikatsioonid

221 l

227 l

36 dB

Kliimaklass SN-ST

56cm

55cm

122.5cm

122.1cm

54.2cm

54.1cm

90 W

0,36 kWh/24 h

132 kWh

A+

Jah

Ei

Parem

Ei

Valge

Sisseehitatud

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.