Electrolux ERF3301AOX Eraldiseisev 320l A+ Hõbe külmkapp 999800061

Electrolux ERF3301AOX Eraldiseisev 320l A+ Hõbe külmkapp 999800061

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
379 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

SpacePlus® seade pakub enamat

SpacePlus® mudelitega saate võtta parima oma standardsete köögiseadmete mõõtmetest. Nutikas ruumi optimeerimine võimaldab suurimat siseruumi, et mahutada kõik teie ostud ilma köögi ruumi mõjutamata.

ShoppingMode – kiire ja kindel külmikujahutus

Kui külmiku uks on olnud kauem lahti – näiteks kaupade sissepanemisel – tagavad sensorid, et külmik jahtuks kiiresti määratud temperatuurini. Niimoodi on toit alati parimates tingimustes ning selle värskus säilib kauem.

Piisavalt ruumi pikimate kurkide ja laukude jaoks.

Köögivilju on kõikvõimalikes eri suurustes ja erikujul. Sellesse sahtlisse mahuvad need kõik. Lihtne on siia mahutada kurki, sellerit ja teisi pikki köögivilju. Sahtli sisust on võimalik kiiresti aimu saada, kuna see on täielikult läbipaistev.

Ruumisäästlik pudelite hoidmine

Oma kuju tõttu on pudelid ühed nõudlikumad külmikus hoitavad esemed. Tänu ruumisäästlikule ja kenasti klaasriiuli all paiknevale pudelirestile võite vaid 10 cm sügavusse hoiukohta paigutada kuni viis pudelit. See on paindlik, mõeldud kõigile pudelitüüpidele ning seda on võimalik paigutada eri kõrgustele.

Kõige säästlikum viis külmutatud toidu säilitamiseks

Energiakasutuse vähendamine on hea moodus vähendada oma majapidamiskulutusi. EcoMode-režiim leiab energiat säästes külmutatud toidu säilitamiseks kõige sobilikuma temperatuuri. Selline energiakasutuse optimeerimine võimaldab säästetud raha kasutada mujal.

Spetsifikatsioonid

154.5cm

65.8cm

59.5cm

Jah

Klaas

LCD

4

1

Jah

Jah

Parem

Hõbe

Eraldiseisev

320 l

Jah

Jah

39 dB

Kliimaklass SN-T

Jah

2,4 m

80 W

10 A

230 V

147 kWh

A+

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.