SBS külmik Hisense (182 cm), RQ515N4AC2 890682574

SBS külmik Hisense (182 cm), RQ515N4AC2 890682574 Hisense

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
739 €
1099 €
Säästad 360 €
-33%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

• Inverter kompressor
• Täpne temperatuuri reguleerimine
• No Frost tehnoloogia
• LED-valgustus külmikuosas
• Niiskuse regulaatoriga sahtel

NoFrost
sügavkülmal tärne: [ * ] * * *
külmapidavus: 10 h
energiaklass: A++
külmutusvõimsus: 12 kg / 24 h
kliimaklassc: SN,N,ST,T
jahekambri sulatusmeetod: automaatne
sügavkülmkambri sulatusmeetod: automaatne
energiakulu: 301 kWh/aastas
funktsioonid: NoFrost, kiirjahutus, kiirkülmutus, Multiflow
sügavkülmkambri paigutus: alumine

elektrooniline juhtimine: Jah
müratase: 42 dB
tootja: Hisense
ukse käelisus: vasaku käega avanev, parema käega avanev

üldmahtc: 394 L
jahekambri mahtc: 265 L
värskustsooni mahtc: 16 L
sügavkülmkambri mahtc: 129 L
kõrgus: 181,6 cm
laius: 79,4 cm
sügavus: 64,3 cm
kaal: 89 kg

Spetsifikatsioonid

394 l

Jah

10 °C

Jah

43 °C

42 dB

Kliimaklass SN-T

301 kWh

A++

265 l

Jah

3

2

Jah

4

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Kuupakkumine

Põhja peal asetsev

129 l

4*

4

Jah

Jah

Jah

Jah

72.3cm

89kg

181.7cm

64.3cm

79.4cm

Kahepoolne

Jah

Puudutus

Klaas

Jah

LED

Metallik, Hõbe

Eraldiseisev

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.