Bosch KGN33NW20 Eraldiseisev 279l A+ Valge külmik-sügavkülmik 890081826

Bosch KGN33NW20 Eraldiseisev 279l A+ Valge külmik-sügavkülmik 890081826

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
429 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Bosch KGN33NW20. Karbikujundus: Eraldiseisev, Toote värv: Valge, Ukse hing: Parem. Neto kogumahutavus: 279 l, Bruto kogumahutavus: 306 l, Kliimaklass: Kliimaklass SN-T. Külmkapi netomahutavus: 192 l, Külmkapi brutomahutavus: 196 l, Külmiku temperatuurivahemik: 10 - 43 °C. Sügavkülmiku paigutus: Põhja peal asetsev, Sügavkülmiku netomahutavus: 87 l, Sügavkülmiku brutomahutavus: 110 l. Juhtme pikkus: 2,4 m

Spetsifikatsioonid

279 l

306 l

42 dB

Kliimaklass SN-T

Jah

2,4 m

100 W

50 Hz

10 A

220 - 240 V

290 kWh

Elektriline

A+

3

1

Jah

192 l

Jah

196 l

Jah

Jah

10 - 43 °C

Jah

Põhja peal asetsev

87 l

19 h

3

110 l

Jah

Jah

Jah

11 kg/24 h

67kg

176cm

66cm

60cm

Ei

Jah

Jah

1

Klaas

LED

Parem

Valge

Eraldiseisev

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.