Külmik BEKO RCNA320E21PT 890524117

Külmik BEKO RCNA320E21PT 890524117 Beko

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
329 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Mõõtmed (kõrgus x laius x sügavus, cm): 185,5 x 60 x 60 cm
EnergiatarbimineEnergiatarbimise klass: A+
Energiatarbimine: 318 kW/aastas

Üldmaht: 287 l
Külmutussektsiooni maht: 197 l
Sügavkülmutussektsiooni maht: 90 l

No Frost (Frost Free): Full No Frost
Külmiku sulatamine: Automaatne
Sügavkülmiku sulatamine: Automaatne

Juhtimistüüp: Elektrooniline
Ekraan: LCD ekraan

Kiirjahutus
Kiirkülmutus

Temperatuuri muutumise signaal

Värskuse tsoon
Pudeliriiul

Riiulite tüüp: Karastatud klaas
Termostaat: Elektrooniline
Sügavkülmutussektsioonid: 3
Külmutusvõimsus: 5 kg/24h
Kliimaklass: SN-T
Sügavkülmiku kliimaklass: t**** (kuni -24C)
Püsiva temperatuuri hoidmise aeg elektrikatkestuse korral: 17 h
Müratase: 43 dB
Uksepoole vahetamise võimalus
Värv: Uks roostevabast terasest, hall korpus

Spetsifikatsioonid

64kg

185cm

60cm

60cm

Jah

197 l

Jah

Jah

3

1

3

Jah

Jah

Jah

Jah

LED

Jah

Jah

Puudutus

R600a

Parem

Roostevaba teras

Eraldiseisev

Põhja peal asetsev

90 l

21 h

4*

Jah

3

Jah

Jah

5 kg/24 h

287 l

320 l

Jah

10 °C

43 °C

43 dB

Kliimaklass SN-T

0,87 kWh/24 h

318 kWh

Elektriline

A+

Jah

25 l

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.