Bosch Serie 6 KGN39AI45 Eraldiseisev 366l A+++ Roostevaba teras külmik-sügavkülmik 903931782

Bosch Serie 6 KGN39AI45 Eraldiseisev 366l A+++ Roostevaba teras külmik-sügavkülmik 903931782 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
889 €
1189 €
Säästad 300 €
-25%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

NoFrost
NoFrost-mudelil kogutakse niiskus kokku – niiviisi ei kondenseeru niiskus toiduainetele. Soojus juhitakse külmikust välja ning sulatamine toimub automaatselt ühtlaste vaheaegadega. Tekkiv sulamisvesi juhitakse välja sügavkülmikust, kus see kompressori soojuse abil aurustus, ja kogutakse spetsiaalsesse mahutisse. See tehnoloogia alandab sügavkülmikus õhuniiskust ja seda ei teki peaaegu üldse. Sulatamise võib vajalike kodutööde nimekirjast maha tõmmata.
FreshSense
Optimaalses säilituskliimas säilib toidu konsistents. Näiteks muutub jäätis liiga kõvaks või vedelaks. Seetõttu oleneb püsivast sisetemperatuurist, kui kaua toit oma värskuse ja maitse säilitab. FreshSense andurid kontrollivad ja juhivad pidevalt külmiku ja sügavkülmutusosa temperatuuri. Tulemuseks on püsiv tempearatuur, mis ei sõltu mingil moel ümbritsevast temperatuurist.
SuperFreezing.
Vältige sügavkülmutatud toodete sulamist, kui Te värskeid tooteid seadmesse paigutate. SuperFreezing-funktsiooniga külmutatakse tooted kiiremini. Pärast soovitud temperatuuri saavutamist naaseb sügavkülmik automaatselt tavarežiimile. Nii välditakse tarbetut energiakulu.
SuperCooling
SuperCooling-funktsiooni sisselülitamisel toimub hiljuti külmikusse pandud toidu jahutamine kiiremini. Samal ajal takistab funktsioon juba kapis leiduvate toodete soojenemist. Temperatuuri langetatakse ühe nupuvajutusega kõige rohkem väärtuseni 2°C. Selleks, et vältida tarbetut energiakulu, taastatakse temperatuur automaatselt u 6 tunni pärast.

VitaFresh Plus
Toit säilib värskena kuni kaks korda kauem – seda tänu eriti madalatele temperatuuridele kala ja liha säilitamiseks ja optimaalsele niiskusele puu- ja köögiviljade jaoks.

Tippkvaliteediga LED-valgustus
Hämar ühtlane valgustus külmiku sektsioonis nii ülevalt kui ka küljelt, kestab kogu seadme eluea.

Üks niiskusregulaatoriga sahtel VitaFresh
Puu- ja köögiviljade värskus ja vitamiinid säilivad kuni kaks korda kauem.

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

Jah

Jah

2,4 m

100 W

50 Hz

10 A

220-240 V

182 kWh

A+++

Jah

279 l

Jah

Jah

5

2

Jah

4

Jah

Jah

Jah

Jah

366 l

Jah

36 dB

Kliimaklass SN-T

Põhja peal asetsev

87 l

16 h

4*

3

Jah

Jah

14 kg/24 h

88kg

203cm

66cm

60cm

Jah

Ei

Klaas

Roostevaba teras

1

LCD

Parem

Roostevaba teras

Eraldiseisev

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.