Electrolux en3201mow2 külmik-sügavkülmik Eraldiseisev Valge 303 l A++ 903794790

Electrolux en3201mow2 külmik-sügavkülmik Eraldiseisev Valge 303 l A++ 903794790 Electrolux

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
329 €
429 €
Säästad 100 €
-23%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Väikese energiakuluga külmas hoidmine tippseadmelt
A++ energiaklass tagab, et see seade pakub nii suurepäraseid hoiutingimusi kui ka väga madalat energiakulu.

- Väikese energiakuluga külmas hoidmine tippseadmelt
- Vabadus paigutada külmkappi värsked toiduained nii nagu teile meeldib
- Selle külmik-sügavkülmiku puhul võite nautida valgust igas nurgas.
- Ruumisäästlik pudelite hoidmine

Väikese energiakuluga külmas hoidmine tippseadmelt
A++ energiaklass tagab, et see seade pakub nii suurepäraseid hoiutingimusi kui ka väga madalat energiakulu.

Vabadus paigutada külmkappi värsked toiduained nii nagu teile meeldib
Värskete toiduainete hoiustamisel ei ole reegleid. Asetage külmkappi kõik nii nagu teile meeldib ja kasutage selleks neid kahte pooles laiuses juurviljasahtlit.

Selle külmik-sügavkülmiku puhul võite nautida valgust igas nurgas.
Uuri oma külmiku sisu kasutades selleks suurepärast LED-tehnoloogiat. See energiasäästlik valgustus tagab hea nähtavuse külmikus.

Ruumisäästlik pudelite hoidmine
See ruumisäästlik pudeliriiul, mis paikneb kenasti klaasriiuli all, mahutab kuni viis pudelit, kuid kasutab külmiku siseruumi vaid minimaalselt.

Spetsifikatsioonid

Ei

303 l

10 °C

Ei

40 dB

Kliimaklass SN-T

174.5cm

64.7cm

59.5cm

109 l

Põhja peal asetsev

30 h

Jah

4

109 l

Jah

Ei

5 kg/24 h

Ei

Ei

2,4 m

50 Hz

230 V

231 kWh

A++

Jah

194 l

Jah

Ei

2

2

Jah

Ei

LED

Pöörlev

Ei

Parem

Jah

Valge

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.