Külmik Beko RCSA300K20W 890764164

Külmik Beko RCSA300K20W 890764164 Beko

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
229 €
309 €
Säästad 80,00 €
-26%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

LED-valgustus on väga energiasäästlik ja kiirgab võrreldes tavalise valgustusega palju naturaalsemat valgust. See on ökoloogilisema toimimise nimel järjekordne samm edasi.

Avatud ukse alarmiga varustatud Beko külmikud hoiatavad teid, kui uks on paokil või lahti.

Läbipaistvate seintega piimatoodete riiul külmiku ülaosas on piimatoodetele ideaalne hoiupaik ja kaitseb neid kuivamise eest.

Energiaklassi A+ kuuluvad Beko tooted aitavad parandada pere eelarve seisu ja hoolivad ka looduskeskkonnast. Klassi A+ mudelid kasutavad klassi A mudelitest veel vähem energiat.

Kõrgus 181.2 cm
Laius 54 cm
Sügavus 59 cm
Netokaal 54 kg

Brutomaht 305 l
Külmiku netomaht 204 l
Sügavkülmiku netomaht 87 l

Energiatõhususe klass A+
Energiakulu ööpäevas (kWh) 0.732 kWh
Energiakulu aastas (kWh) 267 kWh
Külmutusvõimsus 4 kg / 24godz.
Säilitamisaeg ilma toiteta 16 godz.
Juhtimine Mehhaanilised
Jahutussüsteem Static
Jahutusvedelik R600A
Müratase [dB(A)] 40 dB(A)
Uste ümbertõstmise võimalus

külmik
Sisevalgustus
Antibakteriaalne tihend
Köögi- ja puuviljade sahtel
Riiulid 4
Munakandik 1

sügavkülmik
Täisriiulite arv 3
IceBox
Sulatamine Automaatne
Ukseriiulit 4

Spetsifikatsioonid

291 l

10 °C

300 l

38 °C

40 dB

Kliimaklass SN-ST

1,5 m

50 Hz

0,732 kWh/24 h

220 - 240 V

267 kWh

Elektriline

A+

RCSA300K20W

204 l

Jah

4

1

Jah

4

Jah

Jah

Jah

Jah

LED

65cm

54kg

181.2cm

60cm

54cm

16 h

87 l

Põhja peal asetsev

4*

3

Jah

Jah

Jah

4 kg/24 h

Ei

Ei

CE

Jah

Pöörlev

R600a

Klaas

1

Parem

Valge

Eraldiseisev

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.