Külmik Bosch KGN39KW35 890761161

Külmik Bosch KGN39KW35 890761161 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
599 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

VitaFresh: tänu ideaalsetele hoiutingimustele säilivad toiduained kauem värsked ja vitamiinirikkad.
EasyAccess Shelf: kokkupandav klaasriiul mugavaks täis- ja tühjaks laadimiseks ja täiuslikuks vaateks.
LED-valgustus: ühtlane valgustus kogu seadme eluea vältel.
VarioZone: rohkem paindlikkust tänu rohkete kasutusviisidega klaasriiulitele ja sahtlitele sügavkülmiku sektsioonis.
Täiuslik sobivus: seadme saab asetada otse kõrvalasuvate seinte ja mööbli kõrvale – paindlik paigaldus

Kahekordne LED elektrooniline kontroll
Mitmekordne Airflow-süsteem
Integreeritud vertikaalne käepide
Lahtise ukse optiline ja akustiline süsteem
Jahekapis SoftStart LED-valgustus
Külmik
Üks niiskusregulaatoriga sahtel VitaFresh - puu- ja köögiviljade värskus ja vitamiinid säilivad kauem.
Sügavkülmik
NoFrost-tehnoloogia
3 läbipaistvat külmutatud toitude sahtlit

Uksehinged paremal pool, uksepoolsus vahetatav
Eesmised tugijalad reguleeritavad, taga rullikud

FreshSense – suurepärane kliima toidu säilitamiseks.
Optimaalses säilituskliimas säilib toidu konsistents.
Näiteks muutub jäätis liiga kõvaks või vedelaks.
Seetõttu oleneb püsivast sisetemperatuurist, kui kaua toit oma värskuse ja maitse säilitab.
FreshSense-andurid kontrollivad ja juhivad pidevalt külmiku ja sügavkülmutusosa temperatuuri.
Tulemuseks on püsiv tempearatuur, mis ei sõltu mingil moel ümbritsevat temperatuurist.

SuperCooling kaitseb juba jahutatud tooteid.
SuperCooling-funktsiooni sisselülitamisel toimub hiljuti külmikusse pandud toidu jahutamine kiiremini.
Samal ajal takistab funktsioon juba kapis leiduvate toodete soojenemist.
Temperatuuri langetatakse ühe nupuvajutusega kõige rohkem väärtuseni 2 °C.
Selleks, et vältida tarbetut energiakulu, taastatakse temperatuur automaatselt u 6 tunni pärast.

Multi Airflow-süsteem jaotab õhku ühtlaselt ja loob hea sisekliima.
MultiAirflow tekitab ühtlased ja pehmed õhuvood kõigil külmiku/sügavkülmiku tasanditel.
Temperatuurimuutused vähenevad ja jahutusaeg lüheneb – nii säilitavad tooted oma maitse kauemaks.

Hoiatusalarm
Hoiatav helisignaal või valgusteavitus annab märku, kui uks ei ole suletud või tekkinud on mõni muu tõrge.

NoFrost, säästke aega – jätke sulatamine vahele.
NoFrost-mudelil kogutakse niiskus kokku – niiviisi ei kondenseeru niiskus toiduainetele.
Soojus juhitakse külmikust välja ning sulatamine toimub automaatselt ühtlaste vaheaegadega.
Tekkiv sulamisvesi juhitakse välja sügavkülmikust, kus see kompressori soojuse abil aurustus, ja kogutakse spetsiaalsesse mahutisse.
See tehnoloogia alandab sügavkülmikus õhuniiskust ja seda ei teki peaaegu üldse.
Sulatamise võib vajalike kodutööde nimekirjast maha tõmmata.

Spetsifikatsioonid

80kg

203cm

66cm

60cm

Jah

Jah

2,4 m

279 l

Jah

Jah

Jah

4

3

Jah

290 l

4

Jah

Jah

LED

Ei

Jah

Klaas

1

Parem

Valge

Eraldiseisev

366 l

400 l

10 °C

43 °C

39 dB

Kliimaklass SN-T

Põhja peal asetsev

87 l

16 h

4*

Jah

3

Jah

110 l

Jah

14 kg/24 h

Jah

10 A

100 W

50 - 60 Hz

220 - 240 V

273 kWh

Elektriline

A++

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.